تاج: پول نداریم سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم!

سه شنبه،۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
 تاج: پول نداریم سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم!

گروه ورزشی-  مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که سیستم و چرخه معیوب فوتبال می‌بایست درست شود و آقایانی که به زعم او خوب نسخه می‌نویسند و سخنرانی می‌کنند باید این مشکلات را رفع کنند.

به گزارش پیام ایران،‌ فوتبال الان کم درآمد شده و پول داوری و خیلی از بخش‌ها را نداریم که بدهیم و سرمربی تیم ملی را نمی‌توانیم انتخاب کنیم. چه کسی فوتبال را به این شرایط رسانده است؟! گفتن اینها شهامت می‌خواهد. همه می‌دانیم چه کسانی این کارها را کردند. همان‌ها را بیاییم محاکمه کنیم و بخواهیم توضیح بدهند. بعضی‌ها می‌توانند بگویند و بعضی‌ها هم نمی‌توانند بگویند. سؤال من این است که مجلس شورای اسلامی مگر در مصوبات مواد 92، 93 و 94 برنامه ششم نگذاشت. در بند 92 گفت که کشور هیچ کمکی نباید به فوتبال حرفه‌ای داشته باشد.

من در ریز بحث‌های شفاف مالی هستم، چون کارم است. اگر موردی هم باشد دستگاه‌های نظارتی می‌گویند که برای چه پول دادید؟ همین دیروز دو دستگیری توسط آگاهی داشتیم که یک مدیر تدارکات و یک بازیکن بوده است. ما اینها را رسیدگی می‌کنیم. ما فضای داوری، مربیان، تیم‌ها را کنترل می‌کنیم. پلیس امنیت، آگاهی و چند نهاد نظارتی دیگر هم در بخش کمیته اخلاق در سطح بسیار خوبی به ما کمک می‌کنند، ولی با این دستگیری‌ها مسائل حل می‌شود؟ 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کد خبر: 6199