پنج کشوری که به ساکنان جدیدشان خانه مجانی می دهند

جمعه،۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
پنج کشوری که به ساکنان جدیدشان خانه مجانی می دهند

گروه گردشگری>جهان- با شرایط اقتصادی الان خریدن خانه به هیچ وجه کار آسانی نیست و ما باید به دنبال این باشیم که در کجا می توانیم خانه مجانی پیدا کنیم! در گزارش زیر پنج کشوری که به ساکنان جدیدشان خانه مجانی می دهند را بررسی خواهیم کرد:

۱.ایتالیا

سیسیل نام بزرگ‌ترین جزیره در دریای مدیترانه است که یک ناحیه خودمختار از کشور ایتالیا را تشکیل می‌دهد ولی هنوز هم برای اشاره به آن از نام ایتالیا استفاده می کنند. در سیسیل شهری به نام گانجی قرار دارد که به اندازه کافی شناخته شده نیست. جمعیت این شهر ۷.۰۰۰ نفر است و اکثر خانه‌ها برای دهه‌ها در آن جا خالی از سکنه هستند و ایتالیا به شرط ماندن در این خانه ها و بازسازی آنها یکی از خانه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲.ایالت های آمریکا

آمریکا با توجه به وسعتی که دارد می تواند به سرزمین فرصت ها تبدیل شود و در این راستا ایالت های ایندیانا، دیترویت و گری بیشترین فرصت ها را در اختیار ساکنان جدیدشان می‌گذارند. خانه ها در این ایالتها به افراد واجد شرایط به طور مجانی داده می‌شود و این شرایط عبارتند از گردش مالی مناسب، بازسازی خانه و شغل مناسب.

۳.آفریقا جنوبی

بر خلاف ایتالیا و آمریکا آفریقای جنوبی خانه ها را برای ساکنان جدید فقیر در نظر گرفته است. در واقع این کشور خانه های خالیای برای شهروندان جدید و فقیر که به این کشور می آیند در نظر گرفته است.

۴.پیت کرن

جزایر پیت‌کرن نام مجمع‌الجزایر تشکیل شده از ۴ جزیره آتشفشانی در جنوب اقیانوس آرام است. این چهار جزیره عبارت‌اند از پیت‌کرن، هندرسون، دوسی و اونو. در حال حاضر جمعیت این جزیره به شدت در حال کاهش است به طوری که تنها ۵۰ نفر در آنجا زندگی می کنند و این جزیره به مکانی خالی از سکنه تبدیل می شود و در همین راستا برای جذب جمعیت ساکن به ساکنان جدید خانه مجانی می دهد.

۵.کلمبیا

کلمبیا با نام رسمی جمهوری کلمبیا شمال‌ غربی‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. کلمبیا در جنوب با ونزوئلا، برزیل، اکوادور و پرو، در شمال از طریق دریای کارائیب با اقیانوس اطلس و از غرب با پاناما و اقیانوس آرام هم‌ مرز است. شرایط دریافت خانه مجانی در این کشور مانند آفریقای جنوبی است. این کشور هنوز هم کشور فقیری به حساب می آید ولی در سال های اخیر که به عنوان مقصد گردشگری شناخته شده و مسیر رو به رشدی را در اقتصاد طی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 7989