افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی کشور

دوشنبه،۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
ورود سامانه جدید بارشی به کشور از بعدازظهر چهارشنبه؛
افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی کشور

گروه اجتماعی - از امروز دوشنبه تا اواسط روز پنجشنبه پیش بینی می‌شود به تدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور به ویژه تهران، اصفهان، کرج و اراک افزوده شود.

به گزارش  پیام ایران ، «کبری رفیعی» افزود: از امروز تا چهارشنبه جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور حاکم خواهد بود. از این رو با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا انتظار می‌رود از امروز تا اواسط روز پنجشنبه به تدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور به ویژه تهران، اصفهان، کرج و اراک افزوده شود.

وی ادامه داد: همچنین امروز در برخی نقاط غرب، جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات این استان‌ها بارش پراکنده برف و در شمال خلیج فارس رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

ورود سامانه جدید بارشی به کشور از بعدازظهر چهارشنبه

رفیعی افزود: از بعدازظهر چهارشنبه با ورود یک سامانه جدید بارشی به کشور در مناطقی از شمال غرب و غرب، بارش باران و برف پیش بینی می‌شود. پنجشنبه و جمعه بارش در نیمه غربی کشور ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور در مورد آسمان پایتخت نیز گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری خواهد بود، حداکثر دما در پایتخت امروز هشت درجه بالای صفر پیش بینی شده است و حداقل دما یک درجه بالای صفر بود.

رفیعی خاطر نشان کرد: سردترین مرکز استان امروز بجنورد بود که دمای حداقل هوا در این شهر به هشت درجه زیر صفر رسید و گرم ترین مرکز استان کشور دیروز بندرعباس با دمای حداکثر ۲۷ درجه بالای صفر بود.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

کد خبر: 9258