پل و تونل پاساژ پالادیوم تخریب می‌شود

سه شنبه،۱۷ دي ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
پل و تونل پاساژ پالادیوم تخریب می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران اعلام کرده که با رای جدید کمیسیون ماده ۱۰۰ پل و تونل پاساژ پالادیوم تخریب می‌شود.

به گزارش  پیام ایران ، محمد سالاری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در کمیسیون ماده ۱۰۰ رأی بدوی درباره تخلفات مرکز تجاری و خرید پالادیوم از جمله ایجاد پل هوایی بر فراز خیابان عمومی و تونل زیرزمینی برای ارتباط ساختمان شمالی و جنوبی، تایید شد.
سالاری افزود: دو نفر از اعضای کمیسیون ماده صد یعنی عضو شورای شهر و نماینده وزارت کشور نیز رأی را امضا کردند و هنوز نماینده قوه قضاییه امضاء نکرده است و باید نظرش را اعلام کند.
وی در این حال تصریح کرد: از آنجا که قاعده در رأی دادن آرای ماده ۱۰۰ اکثریت اعضاست، با این دو امضاء رأی بدوی مبنی بر جمع‌آوری تونل و پل در ساختمان پالادیوم صادر می‌شود و پیگیری می‌کنیم بعد از ابلاغ رأی، شهردار منطقه و معاونت شهرسازی آن را فوری به اجرا بگذارند.
عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: در بررسی کارشناسی جدید در کمیسیون ماده صد علاوه بر تخلفات پیشین؛ در ساختمان جنوبی مرکز خرید پالادیوم نیز حدود ۱۴۰۰ مترمربع اضافه بنا و تخلف صورت گرفته که آن نیز در رای جدید اضافه شده است.

انتهای پیام/ irib

کد خبر: 9886