رئیس جمهور آمریکا

رئیس جمهور آمریکا
گوگل هم از دست ترامپ آرامش ندارد
گروه بین الملل - ترامپ در پیامی توئیتری مدعی شد که موتور جستجوی گوگل برای جستجوی عبارت «اخبار ترامپ» (Trump news) تنها اخبار پوشش داده شده توسط رسانه هایی را نشان می دهد که وی آن ها را «رسانه های...
 ترامپ برای دیدار با روحانی 8 بار درخواست داد
گروه سیاسی - روزنامه شرق در شماره امروز خود به نقل از یک منبع آگاه، جزئیات جدیدی از ۸ بار درخواست ترامپ برای ملاقات با رئیس جمهور را منتشر کرد. این روزنامه نوشت: یک مقام آگاه در تیم همراه رئیس‌جمهوری...
تصاویر حضوراوباما در روستای زادگاه پدرش در کنیا
گروه بین الملل -  باراک اوباما برای تعطیلات تابستانی به زادگاه پدری خود کنیا رفته است.  رییس دولت سابق آمریکا در سفر به کنیا به روستای "کوگِلو" زادگاه پدرش رفت. او در این روستا در مراسم گشایش یک مرکز...

گوگل هم از دست ترامپ آرامش ندارد

گوگل هم از دست ترامپ آرامش ندارد

گروه بین الملل - ترامپ در پیامی توئیتری مدعی شد که موتور جستجوی گوگل برای جستجوی عبارت «اخبار ترامپ» (Trump news) تنها اخبار پوشش داده شده توسط رسانه هایی را نشان می دهد که وی آن ها را «رسانه های اخبار کذب» خطاب می کند.

ترامپ افزود: به عبارت دیگر، آن ها من و دیگران را فریب می دهند به طوری که تقریبا همه اخبار و مقاله ها مضمونشان منفی است. (در این راستا) 'سی ان ان جعلی' مشهور است. رسانه های محافظه کار/جمهوریخواه و منصف بیرون انداخته می شوند.

ترامپ برای دیدار با روحانی 8 بار درخواست داد

گروه سیاسی - روزنامه شرق در شماره امروز خود به نقل از یک منبع آگاه، جزئیات جدیدی از ۸ بار درخواست ترامپ برای ملاقات با رئیس جمهور را منتشر کرد.

این روزنامه نوشت: یک مقام آگاه در تیم همراه رئیس‌جمهوری در نیویورک توضیح داد که «چند نوبت تماس تلفنی از سوی تیم دونالد ترامپ برای ملاقات با آقای روحانی برقرار شد و حتی پیغامی ارسال شد».

تصاویر حضوراوباما در روستای زادگاه پدرش در کنیا

تصاویر حضوراوباما در روستای زادگاه پدرش در کنیا

گروه بین الملل -  باراک اوباما برای تعطیلات تابستانی به زادگاه پدری خود کنیا رفته است.

 رییس دولت سابق آمریکا در سفر به کنیا به روستای "کوگِلو" زادگاه پدرش رفت. او در این روستا در مراسم گشایش یک مرکز فرهنگی – ورزشی که با سرمایه خواهر ناتنی‌اش راه اندازی شده، شرکت کرد.

اوباما حاصل ازدواج یک مرد مسلمان کنیایی با یک زن آمریکایی – سفید پوست اهل کانزاس-  است و او خود در هاوایی آمریکا به دنیا آمده و بزرگ شده است.

او روز یکشنبه به کنیا رسید و به دیدار "اوهورو کنیاتا" رییس جمهوری کنیا رفت.

اشتراک در RSS - رئیس جمهور آمریکا