روسیه 5 - عربستان 0 | شکست تحقیر آمیز عربستان در بازی افتتاحیه جام جهانی

پنج شنبه،۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
روسیه 3- عربستان 0 | برد قاطع میزبان مقابل عربستان در افتتاحیه جام

گروه ورزش - جام جهانی - باز هم جام جهانی شروع شد. این رقابت زیبا و حساس؛ جایی که 32 تیم از ملت های گوناگون به تقابل به یکدیگر می روند.

بازی افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 19:30 در ورزشگاه لوژنیکی سن پترزبورگ بین روسیه، میزبان این رقابت ها و عربستان سعودی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران ابتدا در دقیقه 12 روسیه روی ضربه سر گازینسکی توانست یک بر صفر پیش بیفتد. گفتنی است گل اول جام را بازیکنی به ثمر رساند که این گل اولین گل ملی او نیز به شمار می رود.

بازیکنان عربستان بازی بسیار پر اشتباهی را داشتند تا اینکه در دقیقه 43 دنیس چریشف که به عنوان یار ذخیره و روی یک تعویض اجباری به جای آلن ژاگوئف وارد زمین شده بود  با یک حرکت زیبا توانست گل دوم را وارد دروازه عربستان کند.

بازی در نیمه دوم نسبتا پر افت و خیز بود و روسیه بار دیگر از دفاع آشفته عربستان بهره برد و توانست گل سوم را توسط آرتم زیوبا در دقیقه 72 روی ضربه سر وارد دروازه این تیم کند.

در ادامه باز هم حملات روسیه ادامه داشت و  دنیس چریشف توانست دومین گل خود و چهارمین گل روسیه را به ثمر برساند.

در دقایق پایانی بازی و مشخصا 95 و روی یک ضربه ایستگاهی آلکساندر گولوین گل پنجم روسیه را به ثمر رساند.

این بازی را می توان یک طرفه ترین بازی افتتاحیه برگزار شده جام جهانی دانست. عربستان در این بازی حتی یک شوت هم به سمت چهارچوب نداشت.

با این نتیجه روسیه در صدر جدول گروه قرار گرفت.بازی بعدی این گروه بین اروگوئه و مصر فردا برگزار خواهد شد بدین ترتیب در روز دوم رقابت ها 3 بازی انجام خواهد شد. تیم ملی ایران نیز فردا در نخستین دیدار خود به مصاف مراکش می رود.

انتهای پیام/

 

 

کد خبر: 1530