مکزیک 0 - سوئد 3 | برد سوئد با سرگروهی اش همراه شد

چهارشنبه،۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

گروه ورزش - جام جهانی - دیدار سوم نهایی گروه F بازی‌ها امروز با دو دیدار همزمان از ساعت 18:30 به وقت ایران پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، در یکی از دیدار‌ها مکزیک و سوئد با هم مصاف کردند. وضعیت این گروه به شدت پیچیده بود و امکان صعود برای هر 4 تیم حتی کره جنوبی بدون امتیاز نیز فراهم بود. مکزیک با دو برد و 6 امتیاز بخت اول صعود این گروه بود و سوئد نیز با 3 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته بود. جدول گروه F و بازی‌های انجام شده به شکل زیر است:

جدول F_0.jpg

فیلم خلاصه بازی‌های دو تیم را ببینید:

خلاصه بازی آلمان 0 - مکزیک 1

خلاصه بازی کره جنوبی 1 - مکزیک 2

خلاصه بازی سوئد 1 - کره جنوبی 0

خلاصه بازی آلمان 2 - سوئد 1

در نیمه اول بازی دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که هیچ کدام به گل برتری تیم‌ها تبدیل نشد و دو تیم با نتیجه تسیاوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم خیلی زود و در دقیقه 50 سوئد توسط آگوستینسن گل اول را وارد دروازه مکزیک کرد. بازی ادامه داشت و مکزیک نیز تلاش برای گلزنی کرد اما در دقیقه 62 باز هم سوئد روی یک پنالتی توسط آندریاس گرانکوئیست گل دوم تیمش را زد تا شرایط برای مکزیک نیز خطرناک شود. این پایان کار نبود و در دقیقه 74 ادسون آلوارز بازیکن دفاع مکزیک به اشتباه توپ را وارد دروازه خودشان کرد تا اختلاف به 3 گل برسد.

در نهایت بازی با همین نتیجه تمام شد و با توجه به بازی همزمان و تساوی آلمان با کره سوئد تیم اول و مکزیک تیم دوم صعود کرد و آلمان بزرگ و مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی حذف شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1764