برزیل 2 - مکزیک 0 | برد سلسائو مقابل مکزیک سخت کوش

دوشنبه،۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
برزیل 2 - مکزیک 0 | برد سلسائو مقابل مکزیک سخت کوش

گروه ورزش - جام جهانی - در اولین دیدار از سومین روز  مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018  برزیل و مکزیک دو تیم آمریکای جنوبی با هم مصاف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، برزیل  به عنوان تیم اول گروه E رقابت‌ها با یک تساوی و 2 برد و با 7 امتیاز و مکزیک نیز به عنوان تیم دوم گروه F با 2 برد و یک باخت به این مرحله صعود کردند. برزیل از ابتدای جام و بازی به بازی نمایش بهتری از خود نشان داد و مکزیک نیز با برد برابر آلمان در مرحله گروهی نشان داد که تیم دست و پا بسته ای نیست.

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم در مرحله گروهی را می توانید در لینک‌های زیر مشاهده کنید:

خلاصه بازی‌های برزیل در مرحله گروهی:

خلاصه بازی برزیل 1 - سوئیس 1

خلاصه بازی برزیل 2 - کاستاریکا 0

خلاصه بازی صربستان 0 - برزیل 2

خلاصه بازی‌های مکزیک در مرحله گروهی:

خلاصه بازی آلمان 0 - مکزیک 1

خلاصه بازی کره جنوبی 1 - مکزیک 2

خلاصه بازی مکزیک 0 - سوئد 3

در نیمه اول بازی مکزیک بازی را بهتر شروع کرد . توانست بیشتر توپ و میدان را داشته باشد و موقعیت‌های بهتری ایجاد کند و برزیل نتوانست بازی خود را به مکزیک تحمیل کند هرچند که برزیل هم موقعیت‌هایی داشت ولی هیچکدام از دو تیم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم زرد و آبی‌های برزیلی بازی را بهتر آغاز کردند و روی یک همکاری زیبا بین نیمار و ویلیان در دقیقه 51 این نیمار بود که توانست برزیل را پیش بیندازد. در ادامه مکزیک تلاش کرد که به دروازه برزیل نزدیک شود ولی باز هم برزیل بود که بازی بهتری را ارائه کرد.

در دقایق بعدی بازی با خشونت بیشتر و خطاهای بیشتری پیگیری شد و مکزیک برای گل تساوی و برزیل برای تثبیت برد خود تلاش کردند تا اینکه در دقیقه 88 روبرتو فیرمینو دو دقیقه پس از ورودش به زمین روی پاسی که نیمار فرستاد، گل دوم برزیل را به ثمر رساند و تلاش‌های مکزیک در ادامه راه به جایی نبرد. نهایتا این بازی  2 بر صفر به سود برزیل پایان یافت و برزیل به جمع 8 تیم آخر جام پیوست و باید به مصاف برنده بازی بلژیک و ژاپن که امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران انجام می شود، برود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1836