تیم فوتبال مکزیک

تیم فوتبال مکزیک
برزیل 2 - مکزیک 0 | برد سلسائو مقابل مکزیک سخت کوش
گروه ورزش - جام جهانی - در اولین دیدار از سومین روز  مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018  برزیل و مکزیک دو تیم آمریکای جنوبی با هم مصاف کردند. به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، برزیل  به عنوان تیم اول...
گروه ورزش - جام جهانی - دیدار سوم نهایی گروه F بازی‌ها امروز با دو دیدار همزمان از ساعت 18:30 به وقت ایران پیگیری شد. به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، در یکی از دیدار‌ها مکزیک و سوئد با هم مصاف کردند...
گروه ورزشی - جام جهانی - در اولین دیدار هفته دوم رقابت‌های گروه F جام جهانی فوتبال دو تیم کره جنوبی و مکزیک به مصاف یکدیگر رفتند. به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، کره جنوبی در بازی اول خود برابر سوئد...
گروه ورزش - جام جهانی - در اولین بازی گروه F رقابت‌های جام جهانی مدافع عنوان قهرمانی جهان یعنی آلمان برابر مکزیک قرار گرفت. و نکته جالب این بازی تیم داوری ایران بود و آقای فغانی به همراه کمک های خود...

برزیل 2 - مکزیک 0 | برد سلسائو مقابل مکزیک سخت کوش

برزیل 2 - مکزیک 0 | برد سلسائو مقابل مکزیک سخت کوش

گروه ورزش - جام جهانی - در اولین دیدار از سومین روز  مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018  برزیل و مکزیک دو تیم آمریکای جنوبی با هم مصاف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، برزیل  به عنوان تیم اول گروه E رقابت‌ها با یک تساوی و 2 برد و با 7 امتیاز و مکزیک نیز به عنوان تیم دوم گروه F با 2 برد و یک باخت به این مرحله صعود کردند. برزیل از ابتدای جام و بازی به بازی نمایش بهتری از خود نشان داد و مکزیک نیز با برد برابر آلمان در مرحله گروهی نشان داد که تیم دست و پا بسته ای نیست.

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم در مرحله گروهی را می توانید در لینک‌های زیر مشاهده کنید:

مکزیک 0 - سوئد 3 | برد سوئد با سرگروهی اش همراه شد

گروه ورزش - جام جهانی - دیدار سوم نهایی گروه F بازی‌ها امروز با دو دیدار همزمان از ساعت 18:30 به وقت ایران پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، در یکی از دیدار‌ها مکزیک و سوئد با هم مصاف کردند. وضعیت این گروه به شدت پیچیده بود و امکان صعود برای هر 4 تیم حتی کره جنوبی بدون امتیاز نیز فراهم بود. مکزیک با دو برد و 6 امتیاز بخت اول صعود این گروه بود و سوئد نیز با 3 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته بود. جدول گروه F و بازی‌های انجام شده به شکل زیر است:

جدول F_0.jpg

کره جنوبی 1- مکزیک 2 | صعود مکزیک در شب حذف کره از جام

گروه ورزشی - جام جهانی - در اولین دیدار هفته دوم رقابت‌های گروه F جام جهانی فوتبال دو تیم کره جنوبی و مکزیک به مصاف یکدیگر رفتند.

آلمان 0 - مکزیک 1 | باخت ناباورانه مدافع عنوان قهرمانی در گام نخست

گروه ورزش - جام جهانی - در اولین بازی گروه F رقابت‌های جام جهانی مدافع عنوان قهرمانی جهان یعنی آلمان برابر مکزیک قرار گرفت. و نکته جالب این بازی تیم داوری ایران بود و آقای فغانی به همراه کمک های خود قضاوت این دیدار را به عهده داشتند و قضاوت بسیار خوبی نیز از خود نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، آلمان بازی را خوب آغاز کرد و مکزیک بر روی ضد حملات تمرکز داشت تا اینکه در دقیقه 35 لوزانو توانست گل اول را وارد دروازه ژرمن‌ها کند. آلمان فشار حملات خود را اضافه کرد و توانست موقعیت‌های خوبی ایجاد کند اما هیچ کدام ثمرس نداشت.

اشتراک در RSS - تیم فوتبال مکزیک