سوئیس 2 - کاستاریکا 1 | صعود سوئیس به همراه برزیل به جمع 16 تیم پایانی

پنج شنبه،۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰

گروه ورزش - جام جهانی - در بازی دیگر گروه E دو تیم سوئیس و کاستاریکا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، سوئیس با یک تساوی ارزشمند برابر برزیل و برد صربستان با بازگشت به بازی با 4 امتیاز و کاستاریکای حذغ شده  با دو باخت و بدون امتیاز پای به این میدان نهادند. جدول گروه و بازی‌ها پیش از این دیدار به شکل زیر بود:

فیلم خلاصه بازی‌های دو تیم را ببینید:

خلاصه بازی برزیل 1 - سوئیس 1

خلاصه بازی صربستان 1 - سوئیس 2

خلاصه بازی کاستاریکا 0 - صربستان 1

خلاصه بازی برزیل 2 - کاستاریکا 0

در نیمه نخست بازی سوئیس بازی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 31 توسط بلریم ژمایلی به گل اول خود رسید. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید و دو تیم برای 15 دقیقه استراحت به رختکن رفتند.

در نیمه دوم کاستاریکا توانست در دقیقه 56 توسط کندال واستون گل مساوی را وارد دروازه سوئیس کند و نتیجه را به تساوی بکشاند. در ادامه سوئیس بازی را بهتر اداره کرد و توانست در دقیقه 88 با ضربه زیبای یوسیپ درمیچ روی پاس ارسالی از گوشه گل پیروزی بخش سوئیس را بزند. اما در دقایق پایانی یک پنالتی مشکوک برای کاستاریکا گرفته شد و آن ها در دقیقه 93 توسط برایان رویز با چاشنی شانس و با برخورد توپ برگشتی به پشت سر دروازبان سوئیس به گل دوم خود رسیدند. کاستاریکا نیز موفق به کسب یک امتیاز شد و بدون امتیاز جام را ترک نکرد.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و سوئیس توانست به عنوان تیم دوم راهی یک هستم نهایی شود. آن ها باید به مصاف سوئد تیم اول گروه F بروند. 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1769