انگلیس 0 - بلژیک 1 | صعود مقتدرانه بلژیک در شب نیمکت نشینی ستاره‌هایش

جمعه،۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰

گروه ورزش - جام جهانی - در آخرین دیدار مرحله گروهی در یک بازی حساس از گروه G رقابت‌ها دو تیم انگلیس و بلژیک به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، هر دو تیم توانستند با دو پیروزی و با ارائه یک بازی زیبا 6 امتیازی شوند و صعود خود را پیش از این بازی قطعی کنند. هر دو تیم که به عنوان مدعی جام خود را معرفی کرده اند امشب برای نبرد بر سر سرگروهی پا به این مسابقه گذاشتند. انگلیس به لطف کارت زرد کمتر نسبت به بلژیک در صدر جدول قرار داشت به طوری که هر دو تفاضل گل، گل زده، گل خورده و امتیاز مشابه داشتند.

جدول گروه و بازی‌ها و نتایج پیش از شروع این بازی به شکل زیر بود:

group G.jpg

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم را ببینید:

خلاصه بازی تونس 1 - انگلیس 2

خلاصه بازی انگلیس 6 - پاناما 1

خلاصه بازی بلژیک 3 - پاناما 0

خلاصه بازی بلژیک 5 - تونس 2

در نیمه اول این دیدار حساس دو تیم به چند بازیکن اصلی خود استراحت داده بودند و محتاط کار را دنبال کردند و کم و بیش موقعیت‌هایی داشتند که هیچ کدام جدی نبود و نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم بلژیک در دقیقه 51 توسط عدنان یانوزای گل برتری خود را به انگلیسی‌ها زدند. در ادامه انگلیسی ها جلوتر آمدند و موقعیت‌هایی ایجاد کردند و بهترین موقعیت تک به تکی بود که نصیب راشفورد شد ولی او نتوانست این توپ را تبدیل به گل کند و نوک دستان کورتوآ دروازبان بلژیک این توپ را به کرنر فرستاد. بلژیک هم پا پس نکشید و حملاتی روی دروازه انگلیس طراحی کرد ولی هیچ کدام به گل نینجامید.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید و بلژیک با امتیاز کامل و به عنوان تیم نخست به یک هشتم رفت و حریف ژاپن شد. انگلیس نیز دوم شد و باید به مصاف کلمبیا تیم اول گروه H برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1786