اروگوئه 2 - پرتغال 1 | رونالدو هم پس از مسی تاب ماندن در جام را نداشت

يکشنبه،۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
اروگوئه 0 - پرتغال 0 | رونالدو هم پس از مسی تاب ماندن در جام را نداشت

گروه ورزش - جام جهانی - دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی بین تیم اول گروه A و تیم دوم گروه B یعنی اروگوئه و پرتغال برگزار شد.

اروگوئه با 9 امتیاز و سه پیروزی برایر مصر، عربستان و روسیه میزبان و بدون گل خورده و پرتغال با یک پیروزی برابر مراکش و 2 تساوی برابر اسپانیا و ایران به این مرحله رسیدد. 

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم در مرحله گروهی را می توانید در لینک‌های زیر مشاهده کنید:

خلاصه بازی‌های اروگوئه در مرحله گروهی:

خلاصه بازی مصر0 - اروگوئه 1

خلاصه بازی اروگوئه 1 - عربستان 0

خلاصه بازی اروگوئه 3 - روسیه 0

خلاصه بازی‌های پرتغال در مرحله گروهی:

خلاصه بازی پرتغال 3- اسپانیا 3

خلاصه بازی پرتغال 1 - مراکش 0

خلاصه بازی ایران 1 - پرتغال 1 - گزارش فارسی

در نیمه نخست بازی خیلی زود اروگوئه در دقیقه 7 روی یک ارسال از سمت چپ و ضربه سر کاوانی به گل برتری رسید. پرتغال در ادامه تلاش کرد تا بتواند روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کند و اروگوئه نیز چشم به ضد حملات داشت ولی اتفاق خاصی در نیمه نخست نیفتاد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازی همانند دقایق آغازین  نیمه اول و در دقیقه 55 اما اینبار پرتغال توسط مدافع پیش تاخته "په په" با یم ضربه سر به گل مساوی رسید. تنها 7 دقیقه بعد و در دقیقه 62 ادینسون كاوانی روی جا ماندن مدافعان پرتغال با یک کنار پای استادانه توپ را به قعر دروازه پرتغالی‌ها فرستاد.

در دقایق بعد فشار پرتغال بیشتر شد و در یک صحنه چیزی نمانده بود که برناردو سیلوا گل تساوی را بزند ولی او دروازه خالی را باز نکرد و توپ را به آسمان کوبید. در دقیقه 71 نیز کاوانی مصدوم شد و دیگر نتوانست بازی را ادامه دهد و از بازی خارج شد.

در ادامه باز هم پرتغالی‌ها فشار زیادی روی دروازه اروگوئه وارد کردند اما نتوانستند به گلی برسند و در نهایت اروگوئه با این نتیجه به جمع 8 تیم پایانی رفت و باید در مرحله بعد با فرانسه دیدار کند.

رونالدو هم پس از مسی که امروز باختند و از جام بیرون رفتند ، با جام جهانی و روسیه خداحافظی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1807