برزیل 1 - بلژیک 2 | حذف برزیل پرافتخار به دست تیم شایسته بلژیک

شنبه،۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
برزیل 1 - بلژیک 2 | حذف برزیل پرافتخار به دست تیم شایسته بلژیک

گروه ورزش - جام جهانی - در یکی از حساس ترین دیدارهای یک چهارم جام جهانی بلژیک توانست با نتیجه 2 بر 1 برزیل را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، دو تیم که هر دو به عنوان مدعی خود را در جام نشان داده اند در حالی به دیدار هم رفتند که بلژیک با امتیاز کامل از مرحله گروهی صعود کرد و در یک هشتم نیز توانست با گل دقیقه آخر ژاپن سخت کوش را ار پیش رو بردارد.

برزیل نیز با صعود از گروه به عنوان تیم اول و شکست 2 بر صفر مکزیک در یک هشتم پا به این دیدار گذاشت.

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم در مرحله یک هشتم را ببینید:

خلاصه بازی برزیل 2 - مکزیک 0

خلاصه بازی بلژیک 3 - ژاپن 2

در نیمه اول بازی فوق العاده مهیج آغاز شد و برزیل  موقعیت داشت تا در شروع به گل برسد ولی این اتفاق نیفتاد و روی یک صحنه خطرناک توپ به تیر دروازه بلژیک برخورد کرد. بلژیک روی هجوم‌ها خطرناک بود و روی یک ضربه کرنر فرناندینیو بازیکن برزیل به اشتباه دروازه خودی را در دقیقه 13 باز کند.

در ادامه،  برزیل کاملا جلو کشیده تلاش زیادی برای جبران گل خورده کرد و دفاع بلژیک عملکرد عالی داشت تا اینکه روی یک ضد حمله و کار عالی لوکاکو و پاسی که به کوین دیبروین داد، گل دوم در دقیقه 31 برای بلژیکی‌ها به ثمر رسید. برزیل پا پس نکشید و تلاش بیشتر برای حمله کرد اما موقعیت آنچنانی کسب نکردند و دفاع تیمی بلژیک تمام راه‌های نفوذ را بسته بود. در نهایت نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر به سود بلژیک به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی کاملا توپ و میدان دست برزیلی‌ها بود و بلژیک چشم به ضد حملات داشت تا اینکه پس از فشارهای زیاد روی سانتر کوتاه کوتینیو ، رناتو آگوستو بازیکن تعویضی برزیل در دقیقه 76 با یک ضربه سر توپ را به تور دروازه بلژیک چسباند تا امید برزیلی‌ها زنده شود. در ادامه باز هم برزیل بود که فشار زیادی را روی دروازه بلژیک آورد ولی تلاش‌هایشان ثمری نداد و واکنش‌های بی نظیر کورتوآ هم در کسب این نتیجه برای بلژیک بی تاثیر نبود و تیم شایسته بلژیک با حذف برزیل پرافتخار توانست به جمع 4 تیم برتر جام راه پیدا کند و باید به مصاف فرانسه آماده این جام برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1894