کلمبیا 1 (3) - انگلیس 1 (4) | صعود سه شیرها به یک چهارم در ضیافت پنالتی‌ها

چهارشنبه،۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶
کلمبیا 1 (3) - انگلیس 1 (4) | صعود سه شیرها در ضیافت پنالتی‌ها

گروه ورزش - جام جهانی - در آخرین بازی مرحله یک هشتم دو تیم کلمبیا و انگلیس به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، کلمبیا به عنوان تیم اول گروه H و انگلیس به عنوان تیم دوم گروه G به این مرحله پا گذاشتند. انگلیس در حالی که می توانست به عنوان تیم اول گروه صعود کند ولی با باخت مقابل بلژیک در بازی سوم به عنوان تیم دوم با 6 امتیاز راهی این مرحله شد و کلمبیا نیز با وجود باخت در بازی اول گروهی برابر ژاپن، با بردن 2 بازی دیگر توانست سرگروه شود.

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم در مرحله گروهی را می توانید در لینک‌های زیر مشاهده کنید:

خلاصه بازی‌های کلمبیا در مرحله گروهی:

خلاصه بازی کلمبیا 1 - ژاپن 2

خلاصه بازی لهستان 0 - کلمبیا 3

خلاصه بازی سنگال 0 - کلمبیا 1

خلاصه بازی‌های انگلیس در مرحله گروهی:

خلاصه بازی تونس 1 - انگلیس 2

خلاصه بازی انگلیس 6 - پاناما 1

خلاصه بازی انگلیس 0 - بلژیک 1

در نیمه اول بازی به جز یکی دو مورد اتفاق خیلی خاصی روی دروازه ها شاهد نبودیم و دو بازی بیشتر در میانه زمین و درگیرانه ادامه داشت و در نیمه نخست توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در یمه دوم بازی با هیجان بیشتری پیگیری شد و در دقیقه 57 هری کین از روی نقطه پنالتی در اثر خطایی که بازیکن مکزیک روی خود او کرد دروازه کلمبیا را باز کرد. در ادامه باز هم انگلیس یک موقعیت داشت که روی ارسال هری کین دروازه را باز کند اما ضربه سر بازیکنان انگلیس به بیرون رفت. در ادامه کلمبیا تلاش زیادی کرد تا گل مساوی را به ثمر برساند و انگلیس نیز کم و بیش حملاتی داشت اما هیچ کدام از موقعیت‌های دو تیم خیلی خطرناک نبود اما در دقایق پایانی  بعد از عکس العمل دروازبان انگلیس توپ به کرنر رفت و روی ضربه کرنر در دقیقه 93 یری مینا دروازه انگلیس را باز کرد تا کار در وقت اضافه دنبال شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه اتفاق خاصی نیفتاد. در اول نیمه دوم وقت‌های اضافه هم انگلیس چند موقعیت داشت اما از آن ها بهره ای نبرد و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی نهایتا این انگلیس بود که توانست با دو پنالتی که دروازبانشان پیکفورد در مقابل یک پنالتی که اوسپینا دروازبان  دفع کرد به جمع 8 تیم پایانی راه یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1863