تیم فوتبال کلمبیا

تیم فوتبال کلمبیا
کلمبیا 1 (3) - انگلیس 1 (4) | صعود سه شیرها در ضیافت پنالتی‌ها
گروه ورزش - جام جهانی - در آخرین بازی مرحله یک هشتم دو تیم کلمبیا و انگلیس به مصاف هم رفتند. به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، کلمبیا به عنوان تیم اول گروه H و انگلیس به عنوان تیم دوم گروه G به این...
سنگال 0 - کلمبیا 1 | صعود کلمبیا به جمع 16 تیم پایانی جام
گروه ورزش - جام جهانی - در آخرین روز بازی‌های گروهی جام جهانی و در گروه H این رقابت‌ها دو تیم سنگال و کلمبیا به مصاف یکدیگر رفتند. به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، سنگال با 4 و کلمبیا با 3 امتیاز پشت...
گروه ورزش - جام جهانی - در آخرین دیدار دور دوم مرحله گروهی در گروه H رقابت‌ها لهستان به مصاف کلمبیا رفت. دو تیم در بازی رفت خود شکست خورده بودند و در صورت شکست هر کدام دیگر امیدی به صعود نداشتند. به...
گروه ورزش - جام جهانی - اولین بازی گروه H رقابت ها با بازی کلمبیا و ژاپن آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، تنها 4 دقیقه پس از شروع بازی خطای کارلوس سانچز بازیکن کلمبیا در محوطه جریمه روی...

کلمبیا 1 (3) - انگلیس 1 (4) | صعود سه شیرها به یک چهارم در ضیافت پنالتی‌ها

کلمبیا 1 (3) - انگلیس 1 (4) | صعود سه شیرها در ضیافت پنالتی‌ها

گروه ورزش - جام جهانی - در آخرین بازی مرحله یک هشتم دو تیم کلمبیا و انگلیس به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، کلمبیا به عنوان تیم اول گروه H و انگلیس به عنوان تیم دوم گروه G به این مرحله پا گذاشتند. انگلیس در حالی که می توانست به عنوان تیم اول گروه صعود کند ولی با باخت مقابل بلژیک در بازی سوم به عنوان تیم دوم با 6 امتیاز راهی این مرحله شد و کلمبیا نیز با وجود باخت در بازی اول گروهی برابر ژاپن، با بردن 2 بازی دیگر توانست سرگروه شود.

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم در مرحله گروهی را می توانید در لینک‌های زیر مشاهده کنید:

سنگال 0 - کلمبیا 1 | صعود کلمبیا به جمع 16 تیم پایانی جام

سنگال 0 - کلمبیا 1 | صعود کلمبیا به جمع 16 تیم پایانی جام

گروه ورزش - جام جهانی - در آخرین روز بازی‌های گروهی جام جهانی و در گروه H این رقابت‌ها دو تیم سنگال و کلمبیا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، سنگال با 4 و کلمبیا با 3 امتیاز پشت سر ژاپن 4 امتیازی در رده‌های دوم و سوم قرار داشتند. از 4 تیم این گروه تنها لهستان حذف شده است و 3 تیم دیگر برای صعود جنگیدند. هر کدام از تیم های سنگال و کلمبیا در صورت برتری به طور قطع به دور بعد بازی‌ها خواهند رفت. جدول گروه H قبل از این دیدار و بازی‌ها و نتایج گروه به شکل زیر بود:

group H.jpg

لهستان 0 - کلمبیا 3 | بازگشت کلمبیا به جام با حذف لهستان از گردونه مسابقات

گروه ورزش - جام جهانی - در آخرین دیدار دور دوم مرحله گروهی در گروه H رقابت‌ها لهستان به مصاف کلمبیا رفت. دو تیم در بازی رفت خود شکست خورده بودند و در صورت شکست هر کدام دیگر امیدی به صعود نداشتند.

کلمبیا 1 - ژاپن 2 | برد سامورایی‌ها برابر کلمبیای 10 نفره

گروه ورزش - جام جهانی - اولین بازی گروه H رقابت ها با بازی کلمبیا و ژاپن آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، تنها 4 دقیقه پس از شروع بازی خطای کارلوس سانچز بازیکن کلمبیا در محوطه جریمه روی بازیکن ژاپن منجر به اعلام پنالتی برای این تیم شد و شینجی کاگاوا این توپ را وارد دروازه کلمبیا کرد.

در ادامه ژاپن موقعیت‌هایی داشت ولی روی یک ضربه ایستگاهی،  کلمبیا توسط هوش خوان کوئینترو در دقیقه 39 که توپ را از زیر پای دیوار دفاعی عبور داد، به گل مساوی رسید. در نهایت نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

اشتراک در RSS - تیم فوتبال کلمبیا