اخبار ستاره ها

اخبار ستاره ها
گروه فرهنگ و هنر - الهام حمیدی با انتشار عکس زیر خبر از ازدواجش داد. انتهای پیام/
واکنش مهناز افشار پس از دیدن خبری درباره پرونده قضایی همسرش
گروه فرهنگ و هنر > سینما - مهناز افشار از این‌که یکی از مسئولان کشور درباره شایعات مطرح شده درباره همسرش توضیحاتی ارائه داده و ارتباط او را به موضوع شیرخشک‌ها تکذیب کرده است، قدردانی کرد. مهناز...
 ظاهر متفاوت لیلا حاتمی در اسپانیا/ عکس
گروه فرهنگ و هنر - فیلمبرداری فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از پایان سکانس‌های اسپانیا، در تهران در جریان است. تصاویری از لیلا حاتمی در این فیلم سینمایی منتشر شد. ‎...

الهام حمیدی ازدواج کرد

گروه فرهنگ و هنر - الهام حمیدی با انتشار عکس زیر خبر از ازدواجش داد.

الهام حمیدی ازدواج کرد

انتهای پیام/

واکنش مهناز افشار پس از دیدن خبری درباره پرونده قضایی همسرش/ عکس

واکنش مهناز افشار پس از دیدن خبری درباره پرونده قضایی همسرش

گروه فرهنگ و هنر > سینما - مهناز افشار از این‌که یکی از مسئولان کشور درباره شایعات مطرح شده درباره همسرش توضیحاتی ارائه داده و ارتباط او را به موضوع شیرخشک‌ها تکذیب کرده است، قدردانی کرد.

مهناز افشار به اظهارنظر یکی از مسئولان هلال احمر درباره شایعاتی که در مورد همسرش مطرح شده است، واکنش نشان داد. او در اینستاگرام نوشت: «خدا رو شکر که بالاخره یک آدم شریف پیدا شد که اصل پرونده رو برای همه اعلام کنه. خدا خیرتون بده.»

18-8-12-153457Untitled.png.jpg

 

ظاهر متفاوت لیلا حاتمی در اسپانیا/ عکس

 ظاهر متفاوت لیلا حاتمی در اسپانیا/ عکس

گروه فرهنگ و هنر - فیلمبرداری فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از پایان سکانس‌های اسپانیا، در تهران در جریان است. تصاویری از لیلا حاتمی در این فیلم سینمایی منتشر شد.

‎به گزارش پیام ایران، فیلمبرداری فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از پایان سکانس‌های اسپانیا، در تهران در جریان است.

اشتراک در RSS - اخبار ستاره ها