بارسا به دنبال یک مسی دیگر!

دوشنبه،۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
بارسا به دنبال یک مسی دیگر!

گروه ورزشی - آیا مسی دوباره تکرار می‌شود؟

به گزارش پیام ایران، باشگاه بارسلونا تلاش برای جذب پدیده 16 ساله فوتبال آرژانتین را آغاز کرده است.

بارسلونا به دنبال جذب یک پدیده شانزده ساله آرژانتینی است. ستاره‌ای جوان از باشگه ولز سارزفیلد که بارسا را به یاد سالهای جوانی لئو مسی می‌اندازد.

آلوارو مونتورو، پدیده شانزده ساله باشگاه ولزسارزفیلد، در حال حاضر به شدت مورد توجه بارسلونا قرار دارد. بارسا که از زمان جدایی لیونل مسی در به در به دنبال کشف استعدادهای جوانی بوده که شاید در آینده بتوانند درخششی در سطح لئو داشته باشند حالا یک پدیده آرژانتینی را انتخاب کرده و مدعی است او بیشتر از هر کسی دیگری به سالهای نوجوانی لئو مسی شباهت دارد.

البته بارسا تنها باشگاه اروپایی نیست که مونتورو را هدف گرفته و از ایتالیا هم آاس رم به دنبال راضی کردن مونتورو برای حضور در این تیم است. هر چند بعید به نظر می‌رسد این فوتبالیست شانزده ساله فرصت بازی کردن در تیمی که از لئو مسی خاطراتی درخشان دارد را از دست داده و به جای بارسا راهی پایتخت ایتالیا شود.

ولز سارزفیلد در آرژانتین صاحب یکی از بهترین آکادمی‌های فوتبال این کشور است و در حال حاضر مونتوروی شانزده ساله گل سرسبد این آکادمی به حساب می‌آید. جالب اینجا است که او هنوز با این باشگاه آرژانتینی قرارداد حرفه‌ای ندارد و بارسا اگر دست بجنباند می‌تواند او را به رایگان جذب کرده و مستقیما به لاماسیا بفرستد.

این روزها یک پدیده شانزده ساله دیگر به نام لامین یامال در ترکیب بارسا حضور دارد و حتی چه بسا به دستور ژاوی این پدیده آرژانتینی هم بعد از مدت کوتاهی سر از ترکیب بارسا در بیاورد. هواداران بلوگرانا از همین حالا مشتاق دیدن ستاره جوان آرژانتینی از نزدیک هستند و به یاد اولین بازی‌های لئو مسی در تیم محبوب‌شان رویاپردازی می‌کنند.

در اوایل تابستان امسال مونتورو با اجازه باشگاهش به ایتالیا سفر کرد تا پرونده به دست آوردن تابعیت ایتالیایش را پیگیری کند. در ایتالیا و آرژانتین قوانینی وجود دارد که اعطای تابعیت به شهروندان دو کشور را تسهیل می‌کند. بنابراین ممکن است این پدیده شانزده ساله به عنوان فوتبالیستی ایتالیایی-آرژانتینی راهی فوتبال اروپا شود.

جالب اینجا است که بعد از حضور مونتورو در شهر رم او به درخواست استعدادیابهای این باشگاه در تمرین جالوروسی شرکت کرد و گفته می‌شود مدیران باشگاه ایتالیایی به شدت مجذوب او شده‌اند. اما رسانه آرژانتینی tycsports می‌گوید بارسا پیش از رم مذاکره با این ستاره جوان را آغاز کرده و بعید به نظر می‌رسد او تیمی دیگر به جز بارسا را انتخاب کند.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 15144