منبع آنتی اکسیدان

منبع آنتی اکسیدان
گروه سلامت- تقریبا هر روز به اشکال مختلف با جملاتی همچون «جلوگیری از پیری بدن با خوردن این خوراکی‌ها» مواجه می‌شویم که می‌توانند اشتیاق برخی از ما را برای مطالعه محتوای این خبرها برانگیزانند. در حالی...
گروه سلامت> مهرنوش فرهی- خواص درمانی گلبرگ های رز از قرن ها پیش شناخته شده بوده و امروز هم درباره خواص درمانی دمنوش و همینطور روغن آن صحبت های زیادی می شود. شواهد زیادی وجود دارد که همه تیره های...

چگونه ۱۲۰ سال عمر کنیم؟

گروه سلامت- تقریبا هر روز به اشکال مختلف با جملاتی همچون «جلوگیری از پیری بدن با خوردن این خوراکی‌ها» مواجه می‌شویم که می‌توانند اشتیاق برخی از ما را برای مطالعه محتوای این خبرها برانگیزانند.

در حالی که همه ما یقین داریم ترس از پیری و فرار از آن توهمی بیش نیست و طبق قانون طبیعت تمام موجودات این سیر تکاملی حیات را سپری خواهیم کرد. حتما می‌پرسید اگر این خبرها از صحت لازم و کافی برخوردار نیستند، تکلیف شما چیست؟ بالاخره تغذیه در فرآیند پیری تاثیر دارد یا خیر؟

فواید دمنوش گل سرخ

گروه سلامت> مهرنوش فرهی- خواص درمانی گلبرگ های رز از قرن ها پیش شناخته شده بوده و امروز هم درباره خواص درمانی دمنوش و همینطور روغن آن صحبت های زیادی می شود. شواهد زیادی وجود دارد که همه تیره های این گل باستانی هستند و فسیل هایی با قدمت 30 میلیون سال که از قاره آمریکا به دست آمده آن را ثابت می کند. از قدیم الایام گلاب گیری در خاورمیانه و به خصوص ایران رایج بوده و امروز جنبه جهانی پیدا کرده. شواهد دیگری همینطور دال بر مصارف درمانی این گیاه از زمان باستان برای بیماری های گوناگون وجود دارد مانند درمان دل درد، مشکلات گوارشی و مشکلات قاعدگی.

اشتراک در RSS - منبع آنتی اکسیدان