خودروهای تک‌سرنشین بدون ماسک جریمه نمی‌شوند

يکشنبه،۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
زالی: نقاط پرخطر کرونایی پایتخت شناسایی می‌شوند
 خودروهای تک‌سرنشین بدون ماسک جریمه نمی‌شوند

گروه اجتماعی - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: خودروهای تک سرنشین به دلیل نزدن ماسک جریمه نمی‌شوند.

به گزارش  پیام ایران ، دکتر علیرضا زالی امروز یکشنبه در حاشیه نشست تجلیل از مدافعان عرصه سلامت ناجا که با مسئولان نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ماسک برای خودروی تک سرنشین نیاز نیست، اما اگر افراد بخواهند از خودرو پیاده شده و وارد اجتماع شوند، باید ماسک بزنند.

وی گفت: زدن ماسک برای سرنشینان و رانندگان تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی و تاکسی‌های اینترنتی و همچنین مترو و اتوبوس لازم و ضروری است و اگر ماسک نزنند خودرو جریمه می‌شود.

زالی همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی در این روزهای کرونایی همیشه در کنار کادر درمانی و پزشکی بوده است و در روزهای آغازین با کشفیاتی که در خصوص ماسک و دستکش و الکل حاصل شد کمک خیلی زیادی به وزارت بهداشت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در پایان یادآور شد: در جلسه و کمیسیون‌هایی که با مسئولان نیروی انتظامی داریم درصدد آن هستیم که نقاط پرخطر و قرمز را در پایتخت شناسایی و برای آن‌ها هدف گذاری کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 12354