بنیامین بهادری جایگزین احسان علیخانی شد

دوشنبه،۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
بنیامین بهادری جایگزین احسان علیخانی شد

گروه اجتماعی- برنامه‌های پیش از افطار همیشه پربیننده‌ترین باکس برنامه‌های ماه مبارک رمضان است که از فردا در ماراتنی ۳۰ روزه برای رقابت با هم روی آنتن می‌روند.

به گزارش پیام ایران، امسال پس از 12 سال، به جای برنامه ماه عسل با اجرای علیخانی، بنیامین بهادری با برنامه ای دیگر به تلویزیون می آید.

«ماه عسل» قطعا معروف‌ترین برنامه این باکس است. برنامه‌ای که ۱۲سال یکه‌تاز میدان تالک‌شوهای سیما بود و احسان علیخانی با آن به اوج شهرت رسید. علیخانی اما از رفتن به «عصر جدید» می‌گوید و تعطیلی قطعی «ماه عسل» را در جشنواره جام جم اعلام کرد. خبری که خیلی از مخاطبان تلویزیون را ناراحت و دل‌نگران کیفیت برنامه جایگزین آن کرد. مخاطبی که سال‌ها عادت کرده بود قصه آدم‌های معمولی با اتفاق‌های عجیب غریب را با همراهی بغض همیشگی احسان علیخانی ببیند حالا قرار است یک خواننده را روی آنتن ببیند. خواننده‌ای که پیش از این در پروژه مشترک ایران و بالیوود یعنی «سلام بمبئی» بازیگری را هم تجربه کرده پس از کش و قوس‌های فراوان به عنوان مجری برنامه‌ای اعلام شد که قرار است جای «ماه عسل» را بگیرد اما قرار نیست نامش «ماه عسل» باشد!

در تمام سال‌های گذشته اما علیخانی برای «ماه عسل»، دکورش و انتخاب سوژه‌هایش، از ماهها قبل برنامه‌ریزی می‌کرد اما حالا یک روز مانده به ماه رمضان -هرچند امکان داشت همین امروز روز اول ماه رمضان باشد-  و برنامه شبکه سه هنوز قطعی نشده است. تنها خبر قطعی اینکه نام برنامه «ماه ماه» است. حتی مجری هم تا ساعتی پیش قطعی نبود. گرچه گفته می‌شود تیمی از ماهها قبل برای انتخاب سوژه‌ها و برنامه‌ریزی برای رویکرد برنامه مشغول به کار بوده‌اند اما آیا می‌شود مجری برنامه را در لحظه آخر انتخاب کرد؟ تلاش ما برای گفت‌وگو با تهیه‌کننده برنامه که سیدعلی احمدی تهیه‌کننده فصل‌های آخر «خندوانه» است و مسوولی از شبکه سه برای پاسخ به این سوال بی‌نتیجه ماند اما این از عجایبی است که شاید تنها در کشور ما اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 6855