اینترنت ماهواره ای

اینترنت ماهواره ای
چین: اینترنت رایگان برای همه جهان در راه است
گروه فناوری- یک شرکت چینی به نام لینک شور، به دنبال راه اندازی شبکه ای متشکل از ماهواره های مختلف است تا آنها بتوانند به طور رایگان دسترسی به اینترنت را در کل دنیا ممکن کنند. انتظار می رود این شبکه...
گروه فناوری - ایسنا نوشت: در چند ماه گذشته شایعات و گزارش‌های بسیاری مبنی بر تلاش‌های مخفیانه شرکت فیس بوک مبنی بر راه‌اندازی اینترنت ماهواره‌ای برای استفاده آسان کاربران از خدمات آنلاین و اینترنتی...

چین: اینترنت رایگان برای همه جهان در راه است

چین: اینترنت رایگان برای همه جهان در راه است

گروه فناوری- یک شرکت چینی به نام لینک شور، به دنبال راه اندازی شبکه ای متشکل از ماهواره های مختلف است تا آنها بتوانند به طور رایگان دسترسی به اینترنت را در کل دنیا ممکن کنند.

انتظار می رود این شبکه تا سال ۲۰۲۶ راه اندازی شود. شبکه مذکور LinkSure Swarm Constellation نام خواهد گرفت و اولین ماهواره مورد استفاده در این شبکه که هدایت آن را بر عهده خواهد داشت LinkSure-1 نام دارد و قرار است از سال ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار بگیرد.

اینترنت ماهواره‌ای فیسبوک در راه است

گروه فناوری - ایسنا نوشت: در چند ماه گذشته شایعات و گزارش‌های بسیاری مبنی بر تلاش‌های مخفیانه شرکت فیس بوک مبنی بر راه‌اندازی اینترنت ماهواره‌ای برای استفاده آسان کاربران از خدمات آنلاین و اینترنتی در سراسر جهان منتشر شده بود که حالا پس از تایید صحت آن، این موضوع به طور رسمی معلوم و مشخص شد.

اشتراک در RSS - اینترنت ماهواره ای