بازار طلا و سکه

بازار طلا و سکه
کاهش قیمت سکه در معاملات امروز بازار
گروه اقتصادی - امروز در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش اندک نسبت به روز گذشته، ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان معامله شد.  امروز در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ...
گروه اقتصاد - محمد محمدولی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه در خصوص قیمت طلا و سکه در بازار امروز شنبه 3 آذر اظهار کرد: قیمت سکه امامی با حدود 80 هزار تومان کاهش، 4 میلیون...
گروه اقتصادی- یک استاد دانشگاه با بیان نتایج یک بررسی از نرخ واقعی دلار در ایران و اینکه نرخ بزودی به زیر ۷ هزار تومان باز خواهد گشت، گفت: نرخ واقعی دلار در ایران بین ۵ هزار و ۹۳۰ تومان تا ۶ هزار و...
آخرین قیمت سکه؛ ۴.۵ میلیون تومان
گروه اقتصاد - ایسنا نوشت: رییس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد که روند قیمت طلا و سکه در روز گذشته کاهشی بوده و پیش‌بینی می‌شود که این روند برای امروز نیز ادامه داشته باشد، چراکه آخرین قیمت ثبت شده...
دلار در بازار غیررسمی ۱۰ هزار تومان شد
گروه اقتصادی - بازار غیر رسمی ارز امروز نرخ تاریخی ۱۰ هزار تومان را برای دلار ثبت کرد. در ادامه نوسانات بازار ارز و قیمت‌هایی که مشخص نیست بر چه اساسی هر روز برای دلار ثبت و معامله می‌شود، امروز (...

کاهش قیمت سکه در معاملات امروز بازار + جدول

کاهش قیمت سکه در معاملات امروز بازار

گروه اقتصادی - امروز در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش اندک نسبت به روز گذشته، ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان معامله شد.

 امروز در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد.

در بازار آزاد، هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۷۰ تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۰ هزار تومان معامله شد.

کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

گروه اقتصاد - محمد محمدولی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه در خصوص قیمت طلا و سکه در بازار امروز شنبه 3 آذر اظهار کرد: قیمت سکه امامی با حدود 80 هزار تومان کاهش، 4 میلیون تومان، سکه طرح قدیم با حدود 50 هزار تومان کاهش، 3میلیون و 900 هزار تومان.

نیم‌سکه با حدود 50 هزار تومان کاهش، 2 میلیون و 50 هزار تومان، ربع سکه با 40 هزار تومان کاهش یک میلیون و 190 هزار تومان و سکه گرمی هم با حدود 10 هزار تومان کاهش، 355 هزار تومان است.

دلار به زودی زیر ۷ هزار تومان خواهد شد

گروه اقتصادی- یک استاد دانشگاه با بیان نتایج یک بررسی از نرخ واقعی دلار در ایران و اینکه نرخ بزودی به زیر ۷ هزار تومان باز خواهد گشت، گفت: نرخ واقعی دلار در ایران بین ۵ هزار و ۹۳۰ تومان تا ۶ هزار و ۵۴۰ تومان است.

آخرین قیمت سکه؛ ۴.۵ میلیون تومان

آخرین قیمت سکه؛ ۴.۵ میلیون تومان

گروه اقتصاد - ایسنا نوشت: رییس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد که روند قیمت طلا و سکه در روز گذشته کاهشی بوده و پیش‌بینی می‌شود که این روند برای امروز نیز ادامه داشته باشد، چراکه آخرین قیمت ثبت شده برای هر قطعه سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

 برخلاف هفته گذشته، این هفته روند کاهشی قیمت طلا و ارز در بازار حاکم شد؛ به گونه‌ای که به گفته ابراهیم محمد ولی، هر قطعه سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

دلار در بازار غیررسمی ۱۰ هزار تومان شد

دلار در بازار غیررسمی ۱۰ هزار تومان شد

گروه اقتصادی - بازار غیر رسمی ارز امروز نرخ تاریخی ۱۰ هزار تومان را برای دلار ثبت کرد.

در ادامه نوسانات بازار ارز و قیمت‌هایی که مشخص نیست بر چه اساسی هر روز برای دلار ثبت و معامله می‌شود، امروز (یکشنبه) و در حالی که بازارهای جهانی تعطیل است، دلار در بازار غیر رسمی ارز ایران تا ۱۰ هزار تومان و حتی بیشتر قیمت خورده است.

ماجرای پرحاشیه ارز حدود یک سال پیش شروع شده و تاکنون نیز بازار آرامشی به خود ندیده است.

دلار از حدود ۳۸۰۰ تومان در شهریور ۱۳۹۶ تا بیش از ۱۰ هزار تومان تا به امروز افزایش قیمت داشته و پیش بینی هم برای زمان پیش رو وجود ندارد.

اشتراک در RSS - بازار طلا و سکه