ریحانا با ۵۶۶ میلیون دلار ثروتمند ترین خواننده زن دنیا شد

يکشنبه،۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۲
ریحانا با ۵۶۶ میلیون دلار ثروتمند ترین خواننده زن دنیا شد

گروه فرهنگ و هنر - ریحانا با کسب ثروت هنگفت از ادل و هم پیشه های خود جلو افتاد و لقب ثروتمندترین خواننده زن دنیا را از آن خود کرد.

به گزارش  پیام ایران  به نقل از گاردین ، خواننده  اهل باربادوس در ۳۲ سالگی بالاتر از ستاره‌هایی چون ادل، اد شیران و میک جگر در فهرست پولدارهای ساندی تایمز در رده سوم ایستاد.

 ریحانا امروز شنبه با ۵۶۶ میلیون دلار دارایی وارد فهرست سالانه پولدارهای نشریه ساندی تایمز شد و ثروتمندترین موسیقیدان زن دنیا لقب گرفت. رابین ریحانا فنتی، فوق‌ستاره موسیقی پاپ و تاجر موفق بیش از یک سال پیش به لندن نقل مکان کرد و واجد شرایط ورود به فهرست سالانه ساندی تایمز شد.

این خواننده محبوب در فهرست پولدارترین موسیقیدانان پس از اندرو لوید وبر و پل مکارتنی در رده سوم ایستاد؛ بالاتر از میک جگر و التن جان، اد شیران و ادل. ریحانا در حالی به این پیروزی تجاری رسیده که از سال ۲۰۱۶ به بعد آلبوم منتشر نکرده و آخرین تور کنسرت‌های او هم همان چهار سال پیش برگزار شده است.

ریحانا در ۱۷ سالگی با نخستین تک‌آهنگ خود گوش‌ها و چشم‌ها را در جهان موسیقی خیره کرد و در ۲۲ سالگی به تنها خواننده زن در تاریخ نشریه بیلبورد آمریکا تبدیل شد که در یک سال تقویمی چهار ترانه شماره یک داشته است.

او در ۲۴ سالگی رکورد پرفروش‌ترین هنرمند دیجیتالی تاریخ را به نام خود زد و در ۳۱ سالگی نخستین زن رنگین‌پوست تاریخ لقب گرفت که یک کسب و کار مد لاکچری را راه‌اندازی و مدیریت کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 11510

کد خبر: 11510