اتهام عجیب هواداران یوونتوس علیه ستاره پرتغالی

سه شنبه،۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
اتهام عجیب هواداران یوونتوس علیه ستاره پرتغالی

گروه ورزشی - برخی از هواداران یوونتوس ادعای عجیبی را درباره کریستیانو رونالدو مطرح می کنند.

به گزارش  پیام ایران به نقل از ورزش سه، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در دیدار نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان یک ضربه پنالتی بسیار حساس را از دست داد؛ اتفاقی که باعث شد موج انتقادات هواداران بیانکونری به سمت کریستیانو رونالدو روانه شود.

این عملکرد ضعیف کریستیانو رونالدو، در مسابقه فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی نیز ادامه داشت؛ ستاره 35 ساله یووه برابر تیم جنارو گتوزو شب بسیار آرامی را پشت سر گذاشت و نتوانست مانع از شکست تیم مائوریتزیو ساری و از دست رفتن قهرمانی شود.

گذشته از همه این ها، بسیاری از هواداران یوونتوس معتقد بودند که کریس رونالدو برای به ثمر رساندن پنالتی پنجم تیمش مقابل ناپولی پافشاری کرده تا به نوعی خودش گل قهرمانی یووه را به ثمر رسانده باشد.

بر اساس استدلال طرفداران بیانکونری در صورتیکه CR7 مسئولیت زدن یکی از پنالتی های ابتدایی یوونتوس را بر عهده می گرفت، این امکان وجود داشت که اتفاق دیگری رخ دهد و برنده بازی در ضربات پنالتی یووه باشد، نه ناپولی!

پیش از این نیز بارها شاهد این موضوع بوده ایم که فوق ستاره پرتغالی در ضربات مرگ بار پنالتی، وظیفه زدن ضربه آخر تیمش را برعهده بگیرد؛ شاید مهمترین آنها در سالهای گذشته به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و اتلتیکو بر می گردد؛ جایی که رونالدو پنالتی پنجم کهکشانی ها را تبدیل به گل کرد تا قهرمانی یازدهم آنها را در چمپیونزلیگ قطعی کرده باشد.

اتهام عجیب هواداران یوونتوس علیه ستاره پرتغالی

با این وجود به نظر می رسد که روبرو شدن رونالدو با چنین اتهامی کمی دور از انصاف باشد چرا که ایستادن پشت آخرین ضربه پنالتی نیز نمی‌تواند کار کم ریسک و کم اهمیتی باشد. کریس رونالدو طی سالهای اخیر نشان داده که همواره در مواقع حساس به داد تیمش می رسد و شاید همین موضوع نیز باعث شده که مربیان او چنین وظیفه مهمی را در اختیارش قرار دهند.

رونالدو در روزهای اخیر با انتقادات زیادی روبرو شده است اما این ستاره پرتغالی با چنین مسائلی بیگانه نیست. از طرفی او نشان داده که هرگاه اعتراضات به عملکردش افزایش می یابد، با توپ پر به همه آنها واکنش نشان خواهد داد. درست مثل چند سال پیش که نشریات کاتالانی از واژه THE END(پایان) برای او استفاده کردند اما دقیقاً بعد از همان روزها بهترین دوران این بازیکن در لوس بلانکوس رقم خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 11729