ایده پردازان، چگونه به استقبال دوازده سالگی رفت؟

چهارشنبه،۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
ایده پردازان، چگونه به استقبال دوازده سالگی رفت؟

گروه اقتصادی - بیش از هزار نفر از فعالان اقتصادی در همایش مدیریت، کارآفرینی و خلاقیت که با هدف توسعه و بهبود محیط کسب و‌کار ایران و ترویج گفتمان و رویکرد نوگرایی برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ما، این همایش  تخصصی با حضور ۱۲۰۰ نفر  از مدیران، کارآفرینان، فعالان اقتصادی و علاقمندان این مباحث نظری و کاربردی، دوازدهم تیرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد توسط شرکت ایده‌پردازان برگزار شد.
در این رویداد که مصادف با دوازده سالگی هلدینگ ایده پردازان بود، مجتبی مالکی، محمود محمدیان، احمد نظری مهرابی، حسین طاهری، شهرام شکوری، علی امیری و وحید خسروی به ایراد سخنرانی پرداختند. مهمترین ابزارهای موفقیت کسب‌و کارها، موانع پیش روی کارآفرینان، نوآوری، خلاقیت، ایده‌پردازی، فناوری دیجیتال و همچنین توجه به فرصتها و تهدیدها ، از جمله مباحث مطرح شده ای بود که با استقبال حضار روبرو گردید. 
نشست‌های پرسش و پاسخ با مدیران و انتقال تجربه آنان، از دیگر برنامه‌های این رویداد بود که با هدایت وحید خسروی مدیرعامل شرکت ایده پردازان برگزار شد.
این همایش بزرگ علاوه بر مخاطبان انبوه در سالن اصلی برج میلاد  که با تکمیل ظرفیت سالن همراه شد، در شبکه‌های اجتماعی نیز مورد استقبال علاقه‌مندان به کارآفرینی و کسب و کار قرار گرفت.
در پایان این رویداد یکروزه، از مشتریان و همراهان همیشگی ایده‌پردازان با اهدای تندیس و نشان یادبود تقدیر شد.

کد خبر: 14898