محور هراز و محور کرج-چالوس یکطرفه شدند

يکشنبه،۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

گروه جامعه - فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بارش برف و باران در مسیرهای کوهستانی هراز و فیروزکوه گفت: ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است و محور هراز یکطرفه شد.

سرهنگ سیاوش محبی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: هم اکنون در مسیر هراز بارش برف و در مسیر فیروزکوه شاهد بارش باران هستیم که موجب لغزندگی محورهای مواصلاتی شده است و رانندگان حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به حجم ترافیک در این دو محور و لغزنده بودن جاده ها، محور هراز از ساعت 14 ظهر امروز به سمت شمال مسدود و به سمت جنوب یکطرفه شد و تا ساعت 12 شب ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند و حتی المقدور از سفرهای غیرضروری به ویژه در مسیرهای کوهستانی هراز و فیروزکوه خودداری نمایند، تصریح کرد: رانندگان و مسافران با خودروهای بدون زنجیر چرخ ازمسیرهای کوهستانی شرق استان تهران تردد نکنند و رانندگانی که قصد عبور از این مسیرهای ارتباطی را دارند حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و لوازم مناسب همچون لباس گرم و تغذیه به همراه داشته باشند.

جاده کرج - چالوس یک طرفه شد

رئیس پلیس راه البرز گفت که تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بار ترافیکی از کرج به سمت مرزن آباد دقایقی پیش ممنوع شد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راه البرز گفت که تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بار ترافیکی از کرج به سمت مرزن آباد دقایقی پیش ممنوع شد.

سرهنگ رضا گودرزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: با توجه به حجم بالای سفر،تردد و روان سازی ترافیک دقایقی پیش تردد ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تا تخلیه بارترافیکی همچنان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تردد وسیله نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ازساعت 16 به سمت کرج یک طرفه می شود.

گودرزی گفت: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس اجرا شده است .

وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد خبر: 4377