کی روش بعد از بازی مقابل یمن:برانکو می‌گفت فوتبال ایران سیرک است + واکنش باشگاه پرسپولیس

سه شنبه،۱۸ دي ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
کی روش بعد از بازی مقابل یمن:برانکو می‌گفت فوتبال ایران سیرک است + واکنش باشگاه پرسپولیس

گروه ورزش - کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان بعد از بازی مقابل یمن بازهم نسبت به صحبت‌های برانکو واکنش نشان داد.

کی روش در خصوص اظهار نظر برانکو که امروز صورت گرفته بود مبنی بر اینکه تیم ملی چرا نتواند عراق را شکست بدهد گفت: می خندد... الان باید مسائل را به مسائل خانگی تغییر بدهیم.قبل از اینکه حرفی در این مورد بزنم باید دوباره به بازیکنانم تبریک بگویم و از سرمربی یمن هم تشکر کنم. از هواداران ایران و یمن ممنون هستم. در مورد این آقا باید بگویم همه او را می شناسیم! او فردی است که همیشه می گفت فوتبال ایران سیرک است!

وی تاکید کرد:دقیقا در لحظاتی که 65 میلیون ایرانی برای تیمشان دعا می کنند فردی هوشمند و خارق العاده مربی عراق را تحسین می کند.کسی که در خدمت فوتبال ایران است از سرمربی حریف هوشمندانه تعریف می کند و با تمام تخصص و حمایتی که از تیمش دریافت کرد باز هم نتوانست قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. حمایتی که باعث شد تیم های دیگر ضرر کنند اما او شهره است که از بازیکنان اوکراینی حمایت کند! بهتر است در این شرایط این مرد باهوش را تنها بگذاریم.

واکنش باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های کی‌روش

در این رابطه بعد از اینکه ایرج عرب، سرپرست باشگاه اعلام کرد با احترام به تیم ملی پاسخی به این صحبت‌ها نخواهد داشت و پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه نیز گفت: در حال حاضر تمام امیدواری و احترام ما متوجه تیم ملی ایران است برای سربلندی آن مقابل حریفان از صمیم قلب بهترین آرزوها را داریم.

مطمئنا باشگاه پرسپولیس در این شرایط به دنبال این است تا آرامش تیم ملی حفظ شود و آنها به موفقیت در آسیا دست یابند و کام هواداران و فوتبالدوستان شیرین و شاد شود.

با تصمیم مدیریت باشگاه و آقای برانکو واکنشی به این موضوع نخواهیم داشت و همانطور که گفتم موفقیت تیم ملی همواره برای همگی ما در اولویت بوده است. در صورتی که نیاز باشد طی بیانیه‌ای از حق باشگاه دفاع خواهیم کرد اما در شرایط کنونی آرامش و دوری از حواشی در اولویت ماست تا تیم ملی هم به نتایجی که در شان فوتبال ایران و همچنین هواداران است دست یابد.

انتهای پیام/

منبع: ورزش سه

کد خبر: 5126