شورانگیز طباطبایی بعد از ۴۰ سال در یک مراسم سینمایی/ عکس

يکشنبه،۲۳ دي ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
شورانگیز طباطبایی بعد از ۴۰ سال در یک مراسم سینمایی/ عکس

گروه فرهنگ و هنر- مراسم دیدار با عوامل فیلم «پناه» با حضور جمعی از هنرمندان در حالی برگزار شد که شورانگیز طباطبایی بعد از ۴۰ سال در یک مراسم حضور پیدا کرد.

به گزارش پیام ایران، مراسم رونمایی و آئین دیدار با عوامل فیلم «پناه» ساخته احمد بهرامی شامگاه شنبه بیست ودوم دی‌ماه در موزه سینما برگزار شد.

این مراسم با حضور چهره هایی چون محمد صالح اعلا، تورج اصلانی، سهراب نوربخش، احسان عبدی پور، فرهاد گاوزن، پدرام زرگر، باران صالح اعلا، مهدی اصلانی، سعید بشیری و بابک انصاری برگزار شد.

از نکات جالب توجه این مراسم حضور شورانگیز طباطبایی، ستاره سینمای پیش از انقلاب و همسر محمد صالح علا مجری تلویزیون، پس از چهل سال در یک محفل سینمایی بود که با استقبال حاضرین در مراسم مواجه شد.

در ابتدای این مراسم احمد بهرامی نویسنده و کارگردان «پناه» ضمن خیر مقدم به میهمانان و اظهار خرسندی از اکران این فیلم گفت: ««پناه» فیلم سختی بود که تماما در کویر ساخته شد و با بودجه اندکی که قابل مقایسه با اکثر فیلم های سینمایی نبود. عوامل با تمام وجود و بدون توقع مالی کنار من بودند و مشاور فیلم تورج اصلانی کمک شایانی به من کردند. از گروه سینمایی هنر وتجربه ممنون هستم که این امکان را فراهم کردند تا فیلم « پناه» اکران شود.»

این فیلم روایتگر زندگی پسر جوانی بنام پناه است که در روستای کویری کوچکی کمک حال خانواده و اهالی روستا است. او میان رفتن و ماندن مردد است… حسین براتی، هدی آهنگر، ندا کوهی، کامبیز قوام زاده، مجتبی قربانی و مریم داوری بازیگران «پناه» هستند.

«پناه» تاکنون در فستیوال های متعدد بین المللی همچون ؛ نهمین دوره جشنواره فیلم مهاجرت اسلوونی،  جشنواره مدیترانه کن و همچنین در بخش بازار هفتادمین جشنواره فیلم کن، و همچنین در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز به نمایش درآمد.

shwrngyz-tytbyyslh-l.jpg

شورانگیز طباطبایی+صالح علا

 

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

کد خبر: 5243