زنان فوتبالیست در رختکن از حراست کتک ‌خوردند! + تصاویر

دوشنبه،۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
زنان فوتبالیست  در رختکن از حراست کتک ‌خوردند!

گروه ورزش - هنوز تصاویر به جا مانده از درگیری بازیکنان دو تیم بانوان ذوب‌آهن مقابل شهرداری سیرجان، در هفته گذشته از خاطرمان پاک نشده بود که هفته هفدهم رقابت‌های بانوان با درگیری‌ها و حواشی جدیدی برگزار شد. این بار تنش و تشنج‌های زمین چمن تا رختکن هم ادامه پیدا کرد و به زد و خورد بازیکن و مسوول حراست و سایر اعضای کادرفنی تیم‌ها کشیده شد.

مسابقه دو تیم زاگرس شیراز و پالایش گاز ایلام البته از همان ابتدا با تنش‌های زیادی همراه بود. آنچه از این بازی خبرساز شد اما فیلمی بود که از درگیری‌های بعد از بازی و داخل رختکن منتشر شد. وقتی مأموران مرد حراست با بازیکنان ایلام درگیر شده بودند و یکی از بازیکنان به خاطر ضربه مشت مأمور حراست راهی بیمارستان شد. فیلمی که حسابی سر و صدا به پا کرده و واکنش‌های زیادی هم در پی داشته است.

اتفاقی که حتی خود شیرازی‌ها را هم ناراحت کرده است. نگین پاکدل، سرمربی تیم زاگرس شیراز درباره این اتفاقات می‌گوید: «مربی تیم ایلام در طول بازی مدام به داوری اعتراض داشت. در ادامه این بازی تیم خود را به مدت 3 دقیقه و 11ثانیه بیرون کشید. این اعتراض‌ها نظم بازی را مدام بهم می‌زد اما تیم ما واکنشی به این رفتارها نشان نداد. در پایان بازی، بازیکنان تیم ایلام مدام به داور اعتراض داشتند. شرایط طوری بود که ازبازیکنان زاگرس خواستیم که برای دست دادن و تشکر در پایان بازی به سمت داور نروند تا تنش و درگیری به وجود نیاید. بازیکنان را سریع به رختکن فرستادیم.»

او درباره اتفاقات بعد از بازی در رختکن توضیح می‌دهد: «ما اصلا دوست نداشتیم این اتفاقات رخ بدهد. از زمان ورود تیم ایلام تلاش کردیم تا میزبان خوبی باشیم. آنها دوست ما هستند اما پالایش گاز ایلام انتظار شکست برابر تیم زاگرس را نداشتند به همین دلیل در طول بازی معترض بودند.»

گلاره ناظمی، مسوول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان از ارسال گزارش این مسابقه به کمیته انضباطی خبر می‌دهد: « متاسفانه بعد از پایان بازی اتفاقاتی در رختکن تیم پالایش گاز ایلام شاهد بودیم که مورد تایید هیچ فردی نیست. گزارش اتفاقات این مسابقه را روز شنبه (4 خردادماه) به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم تا طبق قانون با متخلفان این مسابقه برخورد انضباطی صورت بگیرد. امیدوارم در هفته‌های پایانی شاهد بازی‌های خوبی از تیم‌ها باشیم.»

لیلا صوفی‌زاده، نایب‌رییس بانوان فدراسیون فوتبال در اظهارنظری جالب در واکنش به این اتفاقات گفته است: «این رفتارها شأن زن را زیر سوال می‌برد.»

زنان فوتبالیست  در رختکن از حراست کتک ‌خوردند!

زنان فوتبالیست  در رختکن از حراست کتک ‌خوردند!

زنان فوتبالیست  در رختکن از حراست کتک ‌خوردند!

زنان فوتبالیست  در رختکن از حراست کتک ‌خوردند!

انتهای پیام/

منبع: ایران ورزشی

کد خبر: 7056