برد قرمزها در دربی با تعویض طلایی کالدرون

يکشنبه،۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
برد قرمزها در دربی با تعویض طلایی کالدرون

گروه ورزشی - در مهمترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر دو رقیب سنتی پایتخت پرسپولیس و استقلال تهران به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

این دیدار که از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی با ادای احترام به عماد صفیاری کودکی که هفته گذشته در ورزشگاه آزادی جان خود را از دست داد آغاز شد و در عین حال در طول بازی حاشیه‌های فراوانی داشت؛ از بحث بر سر پنالتی دقیقه 28 که برای استقلال گرفته شد و بیرانوند آن را مهار کرد تا سنگی که از طرف تماشاگران اتقلال به سر کنعانی‌زادگان برخورد کرد.

بازی در نیمه نخست اتفاق دیگری نداشت و نیمه دوم نیز چنگی به دل نیمزد تا اینکه در دقیقه 81 شوتی که توسط یار تعویضی پرسپولیس یعنی مهدی عبدی زده شد در برگشت به حسین حسینی دروازبان استقلال برخورد کرد و به عنوان گل به خودی به سود پرسپولیس ثبت شد.

در ادامه حملات استقلال نتیجه ای نداشت و علی کریمی بازیکن استقلال نیز در دقیقه 89 با نظر آقای بنیادی فر با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و در دقایق بازی بازهم شاهد اتفاقات غیر ورزشی و درگیری بین بازیکنان بودیم ولی در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

با این نتیجه پرسپولیس با 9 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به شهر خودرو  در رده دوم جدول ایستاد و استقلال نیز با 2 امتیاز در رده پانزدهم ایستاد.

انتهای پیام/

کد خبر: 8427