افزایش قیمت خودروهای داخلی

افزایش قیمت خودروهای داخلی
ورود فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی به افزایش قیمت خودرو
گروه اقتصاد - بالارفتن بی رویه قیمت خودروهای داخلی توسط خودروسازان به بهانه افزایش قیمت قطعات باعث شد تا فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی وارد کار شود. ایسنا نوشت: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد...
پراید در بازار ۴۱ میلیون تومان شد
گروه اقتصاد - عصر ایران نوشت: قیمت خودروهای داخلی با رکورد های جدیدی همراه بوده است به طوریکه هم اکنون قیمت پراید 111 با رنگ سفید  امروز به قیمت 41 میلیون تومان رسیده است .  بررسی ها از بازار خودروی...

ورود فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی به افزایش قیمت خودرو

گروه اقتصاد - بالارفتن بی رویه قیمت خودروهای داخلی توسط خودروسازان به بهانه افزایش قیمت قطعات باعث شد تا فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی وارد کار شود.

ایسنا نوشت: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: خودروسازان قطعات را با دلار ۳۲۰۰ تومانی خریده‌اند و خودروهایی را که مشتری زیادی نداشت را در انبار دپو کرده‌اند و اکنون می‌خواهند با دلار ۱۰ هزار تومانی در بازار بفروشند.

پراید در بازار ۴۱ میلیون تومان شد / افزایش سرسام آور قیمت خودروهای داخلی + جدول کامل قیمت‌ها

پراید در بازار ۴۱ میلیون تومان شد

گروه اقتصاد - عصر ایران نوشت: قیمت خودروهای داخلی با رکورد های جدیدی همراه بوده است به طوریکه هم اکنون قیمت پراید 111 با رنگ سفید  امروز به قیمت 41 میلیون تومان رسیده است .

 بررسی ها از بازار خودروی تهران نشان می دهد که قیمت های خودروهای داخلی باز هم با افزایش قیمت مواجه شده به طوریکه قیمت خودروهایی مانند پراید و پژو 207 امروز با رکرد جدیدی همراه بود.

 هرچند که اتحادیه خودروی تهران قیمت پراید 111 را 40 میلیون تومان اعلام کرده است اما هم اکنون فعالان بازار رقم 41 میلیون تومان را برای آن اعلام می کنند .

اشتراک در RSS - افزایش قیمت خودروهای داخلی