جلوگیری از ابتلای کادر پزشکی به کرونا با یک حلقه هوشمند

پنج شنبه،۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
جلوگیری از ابتلای کادر پزشکی به کرونا با یک حلقه هوشمند

گروه فناوری - شرکت "اورا" (Oura) موفق به توسعه حلقه های هوشمندی شده است که کادر پزشکی با در دست کردن آن می‌توانند ازشرایط خود مانند دمای بدن، ضربان قلب و تعداد تنفس آگاه شوند.

به گزارش  پیام ایران به نقل از دیلی میل، کادر فوریت های پزشکی در سانفرانسیسکو از حالا به بعد خواهند توانست تنها با استفاده از یک حلقه هوشمند علائم هشدار دهنده اولیه ویروس کرونا در خود را شناسایی کنند.

این حلقه های هوشمند که توسط شرکت اورا توسعه داده شده است میتواند به کادر درمانی کمک کند تا بر بدن خود نیز نظارت کنند و با بررسی علائم دریابند که آیا در حال ابتلا به بیماری کووید 19 هستند یا خیر.

حلقه اورا، انتخاب خوبی برای کاربرانی است که نمی‌خواهند از مچ‌بندهای ردیاب استفاده کنند یا ردیاب‌ها را در تختخواب خود قرار دهند. این حلقه هوشمند می‌تواند بر خواب، ضربان قلب، درجه حرارت بدن، میزان تنفس، شمارش گام و میزان کالری سوزانده شده کاربر نظارت کند.

حلقه‌های هوشمند، یکی از فناوری‌های جالب چند سال گذشته به شمار می‌روند اما هرگز از محدوده نخستین نمونه، فراتر نرفته‌اند. با این حال، حلقه اورا، از این محدودیت عبور کرده است.

اورا می‌تواند فعالیت، سلامت و خواب کاربر را مورد بررسی قرار دهد. این حلقه هوشمند، رتبه خواب روزانه کاربر را تعیین می‌کند و اطلاعاتی در مورد کیفیت استراحت، ضربان قلب و میزان حرکت او ارائه می‌دهد که کاربران میتوانند این اطلاعات را از طریق یک برنامه در گوشی هوشمند خود مشاهده کنند. این حلقه قادر به نظارت بر خواب، ضربان قلب، درجه حرارت بدن، میزان تنفس، شمارش گام و میزان کالری سوزانده شده کاربر است.

61601221.jpg

انتهای پیام/

کد خبر: 10862