صربستان 0 - برزیل 2 | صعود برزیل به دور بعد با یک نمایش فوق العاده

پنج شنبه،۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴

گروه ورزش - جام جهانی - در دیدار سوم و پایانی گروه E رقابت‌ها دو تیم صربستان و برزیل به مصاف همدیگر رفتند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، وضعیت این گروه بسیار پیچیده است و جز کاستاریکای حذف شده هر سه تیم صربستان، برزیل و سوئیس امید به صعود و حتی صدرنشینی دارند. صربستان از دو بازی قبل خود یک باخت و یک برد کسب کرده بود و برزیل نیز با یک برد و یک مساوی با 4 امتیاز در رده اول گروه قرار داشت. جدول و نتایج گروه E قبل از این بازی به شرح زیر بود:

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم را ببینید:

خلاصه بازی کاستاریکا 0 - صربستان 1

خلاصه بازی صربستان 1 - سوئیس 2

خلاصه بازی برزیل 1 - سوئیس 1

خلاصه بازی برزیل 2 - کاستاریکا 0

نکته  حائز اهمیت این دیدار قضاوت تیم داوری ایران متشکل از فغانی، سخندان و منصوری بود که توانستند قضاوت خوبی را همانند همیشه ارائه دهند.

در نیمه نخست بازی، مارسلو مدافع جپ برزیل و رئال مادرید  در دقیقه 5 مصدوم شد و روی یک تعویض اجباری جای خود را به فیلیپه لوئیز داد. برزیل بیشتر متمایل به جلو  بود ولی صربستان هم دست و پا بسته نبود و توانست در مقاطعی از بازی فرصت های خوبی بدست بیاورد. در دقیقه 36 پائیلینیو روی پاس عالی کوتینیو با یک ضربه دقیق دروازه صربستان را باز کرد تا برزیل یک بر صفر پیش بیفتد. نیمه نخست با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم صربستان بیشتر به دروازه برزیل نزدیک شد و توانست چند موقعیت ایجاد کند و لی تبدیل به گل نشدند که مهمترین آن در دقیقه 61 بود که روی اشتباه دروازبان برزیل می توانستند گل مساوی را به ثمر برسانند. در ادامه باز هم این صربستان بود که فشار بسیار زیادی را به برزیل تحمیل کرد اما در دقیقه 68 روی کرنر ارسالی این برزیل بود که توسط ضربه سر تیاگو سیلوا به گل دوم رسید. بازی بسیار دیدنی دنبال شد و باز هم دو تیم و بالاخص برزیل حملانی را داشتند و برزیل در این بازی توانست خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و سلسائو به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کرد و باید با مکزیک دیدار کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1768