"خون شد" کیمیایی با حضور سعیدآقاخانی در نقش "قیصر"

دوشنبه،۰۹ دي ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
"خون شد" کیمیایی با حضور سعیدآقاخانی در نقش "قیصر"

گروه فرهنگ و هنر -  سعید آقاخانی در نقش قیصر در فیلم خون شد از مسعود کیمیایی حضور پیدا کرد! این شاید متفاوت ترین حضور آقاخانی در سینمای ایران است.

به گزارش  پیام ایران ، “خون شد” فیلمی است که به‌ گفته کیمیایی حال‌وهوای فیلم «قیصر» را پس از ۵۰‌ سال خواهد داشت. نویسندگی و کارگردانی «خون شد» را کیمیایی برعهده دارد.

خبرها حاکی از آن است که آقاخانی نقش اول این فیلم است و نقش شخصیتی را بازی می کند که به قیصر نزدیک است. همچنین وی گریمی خاص دارد.

«قیصر» از مهم ترین فیلم های کارنامه کیمیایی با بازی بهروز وثوقی است که در جریان موج نوی سینمای دهه ۴۰ جایگاه مهمی دارد.

داستان فیلم خون شد

مسعود کیمیایی در  هفتمین دهه فیلمسازی خود و در سی‌ویکمین فیلمش به سراغ موضوعات همیشگی خود رفته است. این فیلم در سی‌ و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

بازگشت مرد قصه بعد از غیبتی طولانی، از همان ابتدا همه را به یاد «قیصر» سازنده‌اش انداخت. فارغ از اینکه کیمیایی بار‌ها از عدم تمایلش به ساخت دنباله‌های قصه‌های قدیمش حرف زده بود، «خون شد» برای او حال‌وهوای دیگری دارد. دست‌آخر کیمیایی برای خلاص‌شدن از تأویل‌های مختلفی که تازه‌ترین اثر او را قیصری دوباره توصیف کرده بودند به سینماآنلاین گفت: «بازسازی یا سری دوم فیلمی را ساختن شیوه فیلم‌سازی افراد دیگر است. من هیچ‌وقت این‌گونه فیلم نمی‌سازم».

با وجود برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای گفته می‌شود این فیلم از حال و هوایی نزدیک به یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سینمای ایران و این فیلمساز «قیصر» محصول سال۱۳۴۷ بعد از بیش از ۵۰ سال برخوردار است.

سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق‌نورد، سیامک صفری، اکبر معززی از جمله بازیگران «خون شد» هستند. همچنین سعید آقاخانی نقش اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 9738