هشدار جدی ایران به بحرین و امارات

سه شنبه،۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
هشدار جدی ایران به بحرین و امارات

گروه سیاسی - ایران به امارات و بحرین هشدار جدی داد.

به گزارش  پیام ایران ، سخنگوی دولت گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار به هرگونه اقدام علیه ایجاد تنش در منطقه مسئولیت هر اقدامی در این راه را متوجه دولت بحرین و هر دولتی که پای اسرائیل را به منطقه باز کرد، می‌داند.

علی ربیعی امروز ۲۵ شهریور و  نشست خبری هفتگی خود در واکنش به عادی سازی روابط سیاسی بحرین و امارات با اسرائیل گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار به هر گونه اقدام علیه ایجاد تنش در منطقه مسئولیت هر اقدامی در این راه را متوجه دولت بحرین و هر دولتی که پای اسرائیل را به منطقه باز کرد، می داند. این اتفاق موجب افزایش دانش و آگاهی مسلمانان منطقه است اما معتقد هستیم وضعیت منطقه را خطرناک تر می کند و به صلح و ثبات منطقه کمک نمی کند. احتمال شکل گیری نیروهایی در منطقه هست. 

ربیعی افزود: تاکید می کنیم کشورهای حرکت کننده در این مسیر باید مسئولیت این تصمیم را بر عهده بگیرند. مردم حق طلب فلسطین هرگونه عادی سازی رابطه با اسرائیل را نمی پذیرد. این اتفاقات با فشار امریکا و به نفع ستاد انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا انجام می شود.

ادعای بحرین در مورد ایران چه بود؟

وزیر کشور بحرین در سخنانی به توجیه توافق این رژیم با رژیم صهیونیستی پرداخته و مدعی شده بود که ایران به شکل‌های گوناگون به دنبال تحمیل سیطره خود بر منطقه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 12210