اکران فیلم شهاب حسینی در سینماهای آمریکا و کانادا

شنبه،۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
اکران فیلم شهاب حسینی در سینماهای آمریکا و کانادا

گروه فرهنگ و هنر - درام روانشناسانه و ترسناک «آن شب» با بازی شهاب حسینی ژانویه ۲۰۲۱ در سینماهای منطقه آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.

به گزارش  پیام ایران  به نقل از اسکرین دیلی، «آن شب» به کارگردانی کورش آهاری به روایتی نخستین فیلم تاریخ سینمای پس از انقلاب است که در آمریکا تولید شده و پروانه نمایش رسمی در ایران دارد.

این درام ۱۰۵ دقیقه‌ای چند روز پیش در جشنواره معتبر سیتخس اسپانیا که ویژه فیلم‌های گونه وحشت است به نمایش درآمد و حالا باید برای اکران‌های بین‌المللی آماده شود. شرکت پرمیر اینترتینمت گروپ حق پخش بین‌المللی «آن شب» را در دست دارد و پس از چهار نمایش فیلم در دوره ۵۳ جشنواره سیتخس در منطقه کاتالان اسپانیا، برای ادامه نمایش‌های جهانی آن برنامه می‌ریزد.

اکران فیلم شهاب حسینی در سینماهای آمریکا و کانادا

شهاب حسینی که سال ۲۰۱۶ با «فروشنده» بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن شد، در «آن شب» نقش اصلی را بازی می‌کند و در فیلم با پسرش امیرعلی همبازی است. نیوشا جعفریان هم دیگر بازیگر فیلم است.

شرکت آی‌اف‌سی میدنایت هم پخش‌کننده «آن شب» در بازار آمریکای شمالی است و قصد دارد این فیلم ترسناک را در ژانویه ۲۰۲۱ در سینماهای آمریکا و کانادا به نمایش بگذارد. به این ترتیب، شاید بتوان برای نخستین تجربه کارگردانی آهاری و نخستین تجربه آمریکایی شهاب حسینی در فصل جوایز سال آینده هم بختی قائل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 12347