راه اندازی نخستین «هاپ -آن، هاپ -آف» در ایران

جمعه،۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
راه اندازی نخستین «هاپ -آن، هاپ -آف» در ایران

گروه گردشگری - در آستانه سال جدید و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰، یک خدمت گردشگری تازه برای مسافران و گردشگران  در کیش همیشه زیبا، راه اندازی می شود.

به گزارش  پیام ایران به نقل از اقتصاد کارا ، این خدمت تازه، از طریق اتوبوس های خاص گشت و گذار به نام « هاپ آن، هاپ آف» کیش و توسط بخش خصوصی ارایه خواهد شد.

امیر غفارپور، سرمایه گذار و مدیرعامل شرکت گشت و گذار آسان کیش، گفت: گردشگران با خرید یک بلیط اتوبوس دو طبقه روباز ، در مدت زمان اعتبار بلیط خود به تعداد دفعات از اتوبوس های خاص گردشگری استفاده کرده و می توانند در هر کدام از ۲۳ ایستگاه  مشخص شده برای توقف این اتوبوس ها پیاده شده و بعد از گردش و سیاحت، مجدد سوار اتوبوس شوند.

وی افزود: بلیط گشت حاضر برای ۲۴، ۴۸ و ۷۲ ساعت اعتبار دارد و به گردشگر اجازه می دهد برنامه سفر و دیدن جاذبه ها را طبق خواسته خود تنظیم کند و حداکثر بهره را از اتوبوس‌های «هاپ آن هاپ آف » ببرد . این تور شامل راهنمای اعتباری به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی و راهنمایان تور هستند.

به گفته وی این خدمت تازه، از ۲۰ اسفند با دو اتوبوس کار خود را آغاز می کند و در اوایل سال آینده به ۴ اتوبوس می رسد.

به گفته امیر غفارپور، ۲۳ مقصد و ایستگاه اتوبوس ها در گام نخست از این قرار است: مرکز شهر، اسکله تفریحی، دامون ساحلی، شهر زیر زمینی کیش یا کاریز، درخت سبز و شهر تاریخی حریره، بندر تاریخی و جاده جهان، اسکله میر مهنا، سفین قدیم، هتل دریایی ترنج، کلبه هور، تم پارک ژوراسیک، کشتی یونانی، بومگردی باغو، پارک آبی اوشن، پارک دلفین ها، ساحل نیلوفر، ساحل سیمرغ، ساحل مارینا، ساحل مرجان، کوروش برند سنتر، هتل داریوش، هتل ارم، میدان پردیس.

در حال حاضر بیش از ۱۳۰ شهر مهم دنیا دارای اتوبوس های گردشگری هاپ آن هاپ آف هستند و کیش، اولین شهر ایران است که از این امکان جذاب و ارزشمند،برخوردار می شود. HOP ON  به معنای بپر بالا و HOP OFF به معنای بپر پائین است.

 

کد خبر: 13145