محله ای لوکس در هنگ کنگ؛ گران تر از نیویورک

دوشنبه،۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
محله ای لوکس در هنگ کنگ؛  گران تر از نیویورک

گروه گردشگری- محله‌ای در هنگ کنگ با پیشی گرفتن بر خیابان پنجم نیویورک برای اولین بار طی یازده سال گذشته، گرانترین محله تجاری جهان شد.

به گزارش پیام ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت تخصصی کاشمن و ویکفیلد (Cushman et Wakefield) در بیانیه‌ای که امروز، جمعه، انتشار یافت اعلام کرد امسال هنگ کنگ  صدر نشین رده  بندی گرانترین محلات جهان است و به رغم کندی رشد اقتصادی توزیع کنندگان هنوز این جزیره را سکوی بسیار خوبی برای چین می‌دانند.

به گفته این شرکت در محله تجاری کاوزوی بی (Causeway Bay) هنگ کنگ اجاره سالانه هر مترمربع مغازه  بطور متوسط 22307 یورو است در صورتی که این نرخ درخیابان پنجم نیویورک 21204 یورو است. محله شانزه لیزه پاریس  هم که پارسال در رتبه پنجم بود امسال در ردیف  سوم قرار دارد. 

امسال اجاره سالانه  هر مترمربع در این محله بطور متوسط  9573 یورو است. محله های  گینزا در توکیو، پیت استریت مال در سیدنی و نیوبوند استریت در لندن هم در ردیف های چهارم،پنجم و ششم رده بندی گرانترین محلات تجاری امسال در جهان قرار دارند. 

پنج محله از ده محله تجاری گرانقیمت جهان متعلق به منطقه آسیا و اقیانوس آرام است که این نشانه ظهور یک طبقه متوسط در این مناطق است.

گران ترین محله دنیا

گران ترین محله دنیا

گران ترین محله دنیا

گران ترین محله دنیا

گران ترین محله دنیا

گران ترین محله دنیا

گران ترین محله دنیا

گران ترین محله دنیا

انتهای پیام/

کد خبر: 4304