علی دایی: عمدا نخواستم احمدی‌نژاد را ببینم/ از شعار سیاستمداران بیزارم

دوشنبه،۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
علی دایی: عمدا نخواستم احمدی‌نژاد را ببینم/ از شعار سیاستمداران بیزارم

گروه ورزشی- در روزهای اخیر حرف و حدیث‌های زیادی درباره ماجرای همسفری علی دایی و محمود احمدی‌نژاد در پرواز جم به تهران مطرح شده است، اما سرمربی سابق تیم ملی ایران رسما تاکید دارد که شخصا و عمدا به گونه‌ای رفتار کرده که با محمود احمدی‌نژاد رودررو نشود.

او می‌گوید از شعار سیاستمداران بیزار است و اساساً افکار و عقاید رئیس جمهور سابق را قبول ندارد.

علی دایی درباره حواشی اخیر بازگشتش از شهر جم و همسفر شدن با محمود احمدی‌نژاد سخن گفت. او با صراحت تاکید کرد که علاقه‌ای نداشته با رئیس جمهوری سابق ایران رودررو شود و با او سلام و علیک کند. 

* طی یک دو روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شما در پرواز بازگشت از جم به تهران همراه آقای احمدی‌نژاد بودید که نخواستید با او رو در رو شوید و حتی صندلی خود را تغییر دادید. داستان چه بود؟

خبر این موضوع را خواندم. نوشته بودند من به خاطر کینه‌ای که از آقای احمدی‌نژاد داشتم نخواستیم با او رور در رو شوم اما می‌خواهم بگویم من از هیچکس کینه ندارم. شاید از برخی رفتارها و برخی افراد خوشم نیاید اما از آنها کینه به دل نمی‌گیریم. همیشه گفته‌ام در زمانی که سرمربی تیم ملی بودم صلاحم این بوده که چنین فردی (محمود احمدی‌نژاد) من را از تیم ملی کنار بگذارد و همیشه هم گفته‌ام مردم همه چیز را بهتر متوجه می‌شوند. من واقعاً دوست نداشتم با او (محمود احمدی‌نژاد) رو در رو شوم. نه او و نه هیچ سیاست مدار دیگری هیچ وقت نمی‌بییند که علی دایی چیزی از او بخواهد. دلم نمی‌خواست اصلاً ایشان (محمود احمدی نژاد) را ببینم.

* پس به همین خاطر صندلی خود را تغییر دادید تا با آقای احمدی‌نژاد رو در رو نشوید؟

بله به همین خاطر است. متأسفانه افکار ایشان (محمود احمدی نژاد) با افکار من فرسنگ‌ها فاصله دارد. عقایدی که ایشان دارند من قبول ندارم و اصلاً از نظر فکری به هم نزدیک نیستیم پس باید کنار هم می‌نشستیم که درباره چه موضوعی صحبت کنیم؟ همیشه سعی کرده‌ام شعار ندهم و اهل عمل باشم. و به همین خاطر از کسانی که فقط شعار می‌دهند و فقط می‌خواهند باشد خوشم نمی‌آید. به همین خاطر لزومی ندیدم با ایشان (محمود احمدی نژاد) رو در رو شوم. که سلام و علیک کنم.

طی این مدت سیاستمداران زیادی هم بودند که من اصلاً با آنها رو در رو نشدم گاهی اوقات با برخی از سیاستمداران در جای بودیم که فکر می‌کردم من پیش آنها می‌روم و سلام و علیک می‌کنم اما این کار را نکردم. واقعاً هم علاقه‌ای ندارم درباره این مسائل صحبت کنم و فکر و ذکرم را درگیر آنها کنم. عملکرد همه ما را مردم قضاوت می‌کند چرا که آنها بهترین قاضی هستند. ایشان (محمود احمدی نژاد) برای خودشان محترم است اما من کاری به این مسائل ندارم چون آدم سیاسی نیستم و به این مسائل فکر نمی‌کنم که یک سال و یا دو سال دیگر پست و مقامی داشته باشم فقط می‌خواهم در آرامش در کنار مردم باشم.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

 

کد خبر: 6085