گرگ ایرانی نفر سوم مسترالمپیا شد

يکشنبه،۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
گرگ ایرانی نفر سوم مسترالمپیا شد

گروه ورزشی- هادی چوپان بین سه نفر برتر رقابت‌های مسترالمپیا قرار گرفت که اتفاق بی‌نظیری به حساب می‌آید.

به گزارش پیام ایران، بهترین بدنساز ایران امروز توانست به افتخاری بزرگ دست پیدا کند. هادی چوپان که بعد از سه سال ویزا گرفت و راهی مسابقات مستر المپیا شد، توانست عنوان سومی را از آن خود کند. این رقابت‌ها بالاترین و معتبرترین رقابت‌های پرورش اندام جهان به حساب می‌آید. البته پیش از اعلام نظر نهایی داوران، با آرای مردم چوپان به عنوان نفر اول مسترالمپیا انتخاب شد. 

مستر المپیا (Mr.Olympia) رقابت بین‌المللی و حرفه‌ای پرورش‌اندام مردان است که هر ساله توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار شده و به نفرات برگزیده جوایز نقدی قابل توجهی اهدا می‌شود.

مشکلات اخذ روادید آمریکا باعث شد تا این، نخستین حضور چوپانی در مستر المپیا باشد؛ با این حال، این موضوع مانع از این نشد تا حضار او را گزینه محتملی برای فتح عنوان مستر المپیا ندانند.

156626160.jpg

چوپان با کسب جایزه بهترین بدنساز از نگاه مردم در پنجاه و پنجمین دوره مستر المیپا، «روئلی وینکلار» برنده سال ۲۰۱۸ را از تخت به زیر کشید.

در این تورنمنت، «برندن کیوری» مقام اول و عنوان مستر المپیا را تصاحب کرد و «ویلیام بوناچ» به مقام دوم دست یافت.

تنها بدنساز ایرانی که پیش از چوپان موفقیتی را در رقابت‌های مستر المپیا به دست آورده، «بیت‌الله عباس‌پور» بدنساز فقید ایرانی است که در سال ۲۰۱۴ رتبه پنجم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 8308