«چند می‌گیری گریه کنی ۲» ساخته شد

يکشنبه،۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
تلاش برای رونمایی در جشنواره فجر
«چند می‌گیری گریه کنی ۲» ساخته شد

گروه فرهنگ و هنر-  فیلمبرداری فیلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی ۲» به کارگردانی علی توکل نیا بعد از یک ماه فیلمبرداری به اتمام رسید.

به گزارش پیام ایران ، در همین رابطه حسن توکل نیا، تهیه کننده سینما که چندی پیش مجوز ساخت سری دوم این پروژه را دریافت کرده بود، با اعلام این خبر  گفت: ما بعد از گرفتن مجوز ساخت، پیش تولید جدی «چند میگیری گریه کنی ۲» را در دستور کار گذاشتیم و نهایتا هم با کمی سکوت رسانه ای، از ۴ مهرماه امسال کار را کلید زدیم و جلوی دوربین بردیم.

وی افزود: تقریبا بعد از یک ماه فیلمبرداری، مراحل ضبط کار هم حدد دو هفته قبل و در ۳ آبان ماه تمام شد و فعلا هم درگیر مراحل فنی آن هستیم.

توکل نیا در عین حال تأکید داشت: ترجیح دادیم که خبر رسمی درباره کار ندهیم تا راحت فیلم را به مرحله ساخت و فیلمبرداری برسانیم. امیدوارم بتوانیم در نهایت نسخه قابل قبولی از «چند میگیری گریه کنی ۲» نیز تقدیم سینمادوستان کنیم.

این تهیه کننده همچنین با اعلام اینکه فیلم را برای رونمایی در جشنواره فجر آماده خواهد کرد، گفت: بدم نمی‌آید حضورمان در جشنواره امسال قطعی شود و حتما حضور در در جشنواره فجر را پر خواهیم کرد.

photo_2019-11-04_01-34-04.jpg

توکل نیا با اشاره به عوامل این پروژه نیز یادآور شد: ابوالفضل پورعرب، حمید لولایی، اشپیتیم آرفی، اسدالله یکتا، حامد آهنگی، گیتی معینی، محیا دهقانی، عباس جمشیدی و جمعی دیگر از دوستان بازیگر در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

گفتنی است فیلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی؟» با فیلمنامه‌ای از رحیم بهبودی است که به کارگردانی علی توکل نیا در ژانر کمدی ساخته شده است. همچنین نسخه اول این فیلم در سال ۱۳۸۴ به نویسندگی محسن تنابنده و حسن وارسته و کارگردانی شاهد احمدلو به تولید رسیده بود.

«چند میگیری گریه کنی؟» همچنین دیپلم افتخار هیئت داوران بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را به دست آورد. سری اول این فیلم با بازی الناز شاکردوست، زنده یاد منوچهر نوذری، ابوالفضل پورعرب، شهرام حقیقت دوست، حمید لولایی، و… به نمایش درآمد؛ که در سری دوم نیز برخی از این بازیگران حضور داشته اند.

823139_846.jpg

انتهای پیام/

کد خبر: 9042