سازگار با محیط زیست

سازگار با محیط زیست
هفته پر بارش در راه است
گروه اجتماعی-  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید ازغرب کشور برای استان‌های نوار غربی کشور پیش بینی بارش باران از روز یکشنبه را داریم. احد وظیفه، گفت: با توجه...
 این مرد ۳۹ سال کار کرد تا بیابان را تبدیل به جنگل کند!
گروه بین الملل>محیط زیست- یک مرد هندوستانی با همتی مثال زدنی به تنهایی یک زمین لم یزرع ۵۵۰ هکتاری را در مدت زمان ۳۹ سال تبدیل به جنگلی انبوه و باورنکردنی کرد. مرد میانسال هندوستانی با همتی کم نظیر...

هفته پر بارش در راه است

هفته پر بارش در راه است

گروه اجتماعی-  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید ازغرب کشور برای استان‌های نوار غربی کشور پیش بینی بارش باران از روز یکشنبه را داریم.

احد وظیفه، گفت: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده به سبب عبور متناوب امواج کوتاه در ساعات بعدازظهر برای دامنه‌های شمالی، مرکزی و جنوبی زاگرس در استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، شمال خوزستان، شرق بوشهر، شمال هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این مرد ۳۹ سال کار کرد تا بیابان را تبدیل به جنگل کند!/ عکس

 این مرد ۳۹ سال کار کرد تا بیابان را تبدیل به جنگل کند!

گروه بین الملل>محیط زیست- یک مرد هندوستانی با همتی مثال زدنی به تنهایی یک زمین لم یزرع ۵۵۰ هکتاری را در مدت زمان ۳۹ سال تبدیل به جنگلی انبوه و باورنکردنی کرد.

اشتراک در RSS - سازگار با محیط زیست