افزایش قابل توجه بیماران کرونا در تهران ؛ ۱۴۱ مرگ تنها در یک روز

چهارشنبه،۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
افزایش قابل توجه بیماران کرونا در تهران ؛ ۱۴۱ مرگ تنها در یک روز

گروه اجتماعی - گرمای هوا نه تنها باعث کم شدن ویروس کرونا نشده بلکه بالعکس همه گیری این بیماری اوج گرفته.

به گزارش  پیام ایران  ، از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۵۴۹ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی شان بستری هستند و از ظهر دیروز تا امروز ۱۶۲۱ تن بر شمارشان افزوده شده است.

 به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۲۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۰ هزار و ۹۵۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۹۱  هزار و ۴۸۷ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۰۸۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۶۹۳ هزار و ۲۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز و در استان‌های اصفهان، همدان، زنجان، کرمان، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، تهران افزایش قابل توجه موارد بستری گزارش شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 11769