واکنش احمدی نژاد به حضورش در انتخابات ۱۴۰۰

شنبه،۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
واکنش احمدی نژاد به حضورش در انتخابات  ۱۴۰۰

گروه سیاسی - محمود احمدی‌نژاد بالاخره و پس از انتشار شایعات متعدد، درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهارنظر کرد.

به گزارش  پیام ایران، محمود احمدی نژاد در گفت وگو با نشریه سرزمین پویا و در پاسخ به این سوال که «پیش بینی شما از انتخابات ۱۴۰۰ چیست؟» گفت: من اصلا به انتخابات فکر نمی کنم. شما امروز را باید داشته باشید. یعنی یکسال زمان کمی است؟ خیلی اتفاقات بزرگی در یکسال می تواند بیفتد. از حالا انتخابات را انداختند وسط که امسال فراموش بشود! الان در اقتصاد چه می گذرد؟ الان چه تصمیماتی دارد گرفته می شود؟ الان کجاها دارد از بین می رود؟ کدام ساختارها دارد نابود می شود؟ چه آسیب هایی دارد به کشور وارد می‌شود؟

وی افزود: من عرضم را خلاصه کنم. من معتقدم که بجای بحث های انتخاباتی که انداخته اند وسط تا امسال هم هر کاری کردند کسی دیگر متوجه نشود، ما باید امید بدهیم و تبیین کنیم. نه فقط برای ایران بلکه برای جهان. یعنی هر حرفی که ما در ایران می زنیم، باید در کل دنیا قابل دفاع باشد. جهان بهم پیوسته است. شما نمی توانید بگویید من اینجا هر کاری بخواهم می کنم، به بقیه دنیا هم ارتباطی ندارد! نخیر! ما همچین چیزی نداریم. اصلا امکانپذیر نیست. ضمن اینکه از اساس هم غیرعقلانی است. ما هر کاری که می کنیم باید کاری انسانی و قابل دفاع باشد و در تمام دنیا قابل طرح باشد، حالا با اقتضائات هر محلی قابلیت اجرا شدن داشته باشد. نگاه ما جهانی است. امید بدهید به مردم. مسائل را تبیین کنید و کمک مردم باشید...

 احمدی نژاد گفت: من بعنوان یک نفر، در هر مقطع، وظیفه ام را انجام می دهم. الان وظیفه همین است اصلا به چیزهای دیگر نباید فکر کرد. من فکر می کنم این اشتباه است که ما بگوییم... آخر یک ثانیه هم یک ثانیه است. الان در دنیا سرعت ها مگر میلیمتری اندازه گیری نمی شود؟ زمان مگر روی ثانیه نیست؟ الان روی ثانیه است. الان ما روز و هفته و ماه را کنار گذاشته ایم و می گوییم امسال را بی خیال شو! یکسال کم است؟ همین امسال خیلی کارهای بزرگ می شود انجام داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 11784