جزئیات فروش فوق‌العاده ۸ محصول سایپا | اسامی خودروها و زمان تحویل

چهارشنبه،۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
جزئیات فروش فوق‌العاده ۸ محصول سایپا | اسامی خودروها و زمان تحویل

گروه اقتصادی - فروش فوق‌العاده ۸ محصول سایپا از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه به مدت سه روز کاری آغاز می‌شود.

به گزارش  پیام ایران ، خودروسازی سایپا برنامه دارد  از ساعت 14 امروز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه به مدت ۳ روز فروش اینترنتی ۸ محصول خود را آغاز کند.

براساس اطلاعیه سایپا، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازوکار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

فروش +سایپا.jpg

برای دیدن جدول فروش در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیلک کنید

متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (به مدت ۳ روز) به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

شرایط اختصاصی بخشنامه:

1 -درصورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح ، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطالعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی ، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویتبندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابالغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.

2 -ظرفیت ثبت نام در روش فروش فوق متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا می‌باشد.

3 -فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف 4 روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد. (کلیه متقاضیان محترم میبایست پس از پایان ثبت نام و قرعهکشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع گردند).

4 -پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبین فروش فوق‌العاده می‌بایست ظرف مدت 170 ساعت نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

5 -در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه‌کشی ابطال خواهد شد.

6 -در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌گردد و سند خودرو بمدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند، که باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت
می‌گردد. ضمناً در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یکسال توسط مشتری، جرایم تأخیر مطابق ضوابط در حساب مشتری لحاظ می‌گردد.

7 -امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نمی‌باشد. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌گردد.

8 -امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودروها بصورت اختیاری فراهم می‌باشد.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال جاری تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطالعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 12334