ماساژورهای ایرانی به مقام دوم جهانی دست پیدا کردند

يکشنبه،۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
ماساژورهای ایرانی به مقام دوم جهانی دست پیدا کردند

گروه گردشگری - ماساژورهای ایرانی که سال گذشته برای اولین بار در یک رقابت بین‌المللی در ترکیه شرکت داشتند، در رقابت‌های جهانی دانمارک نیز به مقام دوم جهان دست پیدا کردند.

به گزارش  پیام ایران، در این رقابت‌ها که با حضور 23 کشور جهان در دانمارک برگزار ‌شد، تایلند به مقام اول رسید و استرالیا پس از ایران به مقام سوم دست یافت.
پانته‌آ ضیمران از پیشکسوتان صنعت ماساژ در توضیح این رویداد گفت: تا پیش از آذرماه سال گذشته، صنعت ماساژ ایران در هیچ جای جهان شناخته شده نبود و با برگزاری این مسابقات که برای اولین بار به ابتکار و میزبانی راما اسپا به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه مرکز رشد ایران و همکاری انجمن جهانی ماساژ  ima در کشور ترکیه برگزار شد، راه ورود فعالین ماساژ و معرفی ماساژ ایران به دنیا هموار گردید.
این فعال عرصه‌ی ماساژ و اسپا افزود: در این مسابقات که با رعایت موازین اسلامی و در دو بخش تفکیک شده‌ی خانم‌ها و آقایان برای شرکت کننده‌های ایرانی برگزار شد، تیم ایران توانست با رعایت تمام شئونات اخلاقی و عرفی کشور به مقام نایب قهرمانی جهان برسد.
شایان ذکر است، دومین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی ماساژ، شهریورماه امسال، با رعایت پروتکل‌های اسلامی توسط راما اسپا و انجمن جهانی ماساژ  imaو با حضور علاقمندان صنعت ماساژ در ترکیه برگزار خواهد شد و برگزیدگان آن به مسابقات جهانی 2023 دانمارک راه خواهند یافت.
لازم به ذکر است که سال گذشته در مسابقات جهانی ماساژ که در آنتالیا برگزار شد، خانم‌ها و آقایان: سهیلا مختاری، آرزو علایی، سحر علی پرست، فاطمه محسن خواه، فاطمه اکبری، مسعود بنی عامریان، احمد عظیمی گروسی، حسن قورچیان، سعید کاشانی و علیرضا کاوان به مدال طلا دست یافتند.

کد خبر: 14902