بلژیک 3 - ژاپن 2 | بازگشت رویایی بلژیک در شب درخشش سامورایی‌ها

سه شنبه،۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
بلژیک 3 - ژاپن 2 | بازگشت رویایی بلژیک در شب درخشش سامورایی‌ها

گروه ورزش -  جام جهانی - در دومین بازی از روز سوم بازی‌های یک هشتم نهای جام جهانی 2018 دو تیم بلژیک و ژاپن برای صعود به جمع 8 تیم پایانی با هم مصاف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، تیم فوتبال بلژیک در گروه G رقابت‌ها با سه برد و 9 امتیاز و ژاپن هم با یک برد یک مساوی و یک باخت با 4 امتیاز و به عنوان تیم دوم گروه H  راهی این مرحله شدند. بلژیک با ارائه یک نمایش درخشان در مرحله گروهی به لطف تیم منسجم و ستاره‌های خود توانسته به عنوان مدعی در جام مطرح باشد و ژاپن هم تنها تیم آسیایی بود که توانست از مرحله گروهی در این دوره صعود کند.

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم در مرحله گروهی را می توانید در لینک‌های زیر مشاهده کنید:

خلاصه بازی‌های بلژیک در مرحله گروهی:

خلاصه بازی بلژیک 3 - پاناما 0

خلاصه بازی بلژیک 5 - تونس 2

خلاصه بازی انگلیس 0 - بلژیک 1

خلاصه بازی‌های ژاپن در مرحله گروهی:

خلاصه بازی کلمبیا 1 - ژاپن 2

خلاصه بازی ژاپن 2 - سنگال 2

خلاصه بازی ژاپن 0 - لهستان 1

نیمه اول بازی بسیار جذاب آغاز شد و بلژیک توپ و میدان را در اختیار داشت و حملاتی را روی دروازه ژاپن طرح ریزی کرد و ژاپن نیز تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بازی باز و هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود ولی در یمه نخست گلی بین دو تیم رد و بدل نشد و نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هلی رغم انتظارات این ژاپن بود که توانست در دقیقه 48 توسط گنکی هاراگوچی گل نخست را به بلژیک بزند. در ادامه بلپیک برای جبران گل خورده دست به کار شد اما  در دقیقه 52 با شوت تاکاشی اینوی گل دوم ژاپن در کمال ناباوری وارد دروازه بلژیک شد.

بلژیک که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا خمله شد و روی اشتباه دروازبان ژاپن در دقیقه 69 یان فرتونگن با ضربه سر گل اول را به ژاپن زد و اختلاف را به حداقل رساند. تنها 5 دقیقه بعد و در دقیقه 74 مروانه فلینی بازیکن تعویضی با یک ضربه سر گل دوم و تساوی را وارد دروازه ژاپن کرد تا همه چیز دوباره از نو آغاز شود. ژاپن در ادامه باز هم حملات خطرناک و زهر داری را روی دروازه بلژیک داشت و بلژیکی ها هم برای گل پیروزی می جنگیدند و در یکی دو موقعیت چیزی نمانده بود دروازه ژاپن را باز کنند اما موفق به این کار نشدند اما در دقایق پایانی در حالی که همه منتظر رفتن بازی به وقت‌های اضافی بودند روی یک ضدحمله تند و سریع از بلژیک این تیم گل سوم و پیروزی بخش را در دقیقه 94 توسط ناصر چادلی وارد دروازه ژاپن کرد تا با این نتیجه ( 3 -2 )  آنها به مرحله بعد و مصاف برزیل بروند. ژاپن هم علی رغم حذف شدن بازی درخشانی را از خود ارائه داد که  به نوعی اعتباری برای فوتبال خود و آسیا بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1841