نماینده مجلس: 200 خانواده سرنوشت کشور را به گروگان گرفته اند

يکشنبه،۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
نماینده مجلس: 200 خانواده سرنوشت کشور را به گروگان گرفته‌اند

گروه سیاسی- نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسائل معیشتی و اقتصادی مردم، گفت که برخی برای تامین هزینه‌های زندگی خود به فروش اعضای بدن همچون کلیه روی آورده‌اند.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این مردم با این دولت و مجالسی که ساخته‌اید هرگز توسعه و پیشرفت را نخواهید دید ادعا کرد: در ۴۰ سال گذشته حدود ۲۰۰ خانواده سرنوشت این کشور را به گروگان گرفتند و از این وزارتخانه به آن وزارتخانه می‌روند.

خادمی افزود: برای برون رفت فوری و حل معضلات کشور باید از فسادهای اقتصادی و اختلاس‌ها پرده‌برداری شود. ۵۰ نفر از اختلاس‌گران و دزدان دولتی را محاکمه و به اشد مجازات برسانیم. دولتمردانی که ظرف ۳۰ سال گذشته این کشور را به این روز انداخته‌اند برکنار شوند و اموال آنها که از کشور برداشته‌اند به خزانه بازگردانده شود. فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد توجه همه مسئولین قرار گیرد. از خودمان، کشور و منطقه شناخت واقعی پیدا کنیم و متوجه شویم که از همه مردم دنیا باهوش‌تر و آگاه‌تر، شجاع‌تر نیستیم. از توهم و جوگیر شدن بپرهیزیم که می‌تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد.

وی در پایان تاکید کرد: وطن‌پرست باشیم، دروغ نگوییم، سخت کار کنیم و دزدی نکنیم.

انتهای پیام/

منبع:ایسنا

 

کد خبر: 2187