سگ قهرمان، جان نوزاد زنده به گور شده را نجات داد! +فیلم

يکشنبه،۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
سگ قهرمان، جان نوزاد زنده به گور شده را نجات داد!

گروه بین الملل - در اتفاقی باورنکردنی نوزادی که توسط مادرش در یکی از مناطق روستایی تایلند زنده به گور شده بود توسط یک سگ پیدا شد.

این سگ قهرمان این نوزاد را در نزدیکی یک مزرعه، محلی که مادر کودک اقدام به زنده به گور کردن آن کرده بود، پیدا کرد.

این سگ شش ساله که نامش "پینگ پونگ" اعلام شده است، در حالی که مشغول چنگ انداختن به زمین بود توسط صاحبش دیده شد. کنجکاوی "اوسا نیسایکا" صاحب ۴۱ ساله سگ موجب شد او محلی را که سگ نشان می‌داد مورد بررسی قرار دهد و پس از کندن زمین متوجه پای این نوزاد شد که از خاک بیرون آمده بود.

اوسا بلافاصله این نوزاد را از زیر خاک بیرون کشید و او را به نزدیکترین بیمارستان منتقل کرد. این اتفاق در صبح روز چهارشنبه و در منطقه "کورات" واقع در شمال شرقی  تایلند رخ داد. ویدئویی که منتشر شده است محل زنده به گور شدن این نوزاد را نشان می‌دهد. در این ویدئو صاحب این سگ در حالی که در حال تشریح حادثه به پلیس و مسئولان محلی است، دیده می‌شود.

سگ قهرمان، جان نوزاد زنده به گور شده را نجات داد!

سگ قهرمان، جان نوزاد زنده به گور شده را نجات داد!

پس از انجام آزمایش‌های اولیه مشخص شد که این نوزاد که ۲.۴ کیلوگرم وزن دارد سالم است و هیچ خطری جانش را تهدید نمی‌کند. پس از تحقیقات اولیه پلیس مادر ۱۵ ساله این نوزاد را که اقدام به زنده کردن فرزندش کرده بود بازداشت کرد. پلیس بازجویی از مادر این نوزاد را آغاز کرده است.

اوسا در مورد سگ خانگی قهرمانش گفت: "پینگ پونگ چند سال پیش توسط یک خودرو زیر گرفته شد و یک پایش را از دست داد و نمی‌تواند به طور صحیح از آن استفاده کند. با این حال پینگ پونگ سگی باهوش است. همه روستائیان از آنچه پینگ پونگ انجام داد حیرت‌زده شده‌اند. سگ من جان یک انسان را نجات داد."/yjc

کد خبر: 6976