در ازدواج صحیح شما پزشک خواهید شد

چهارشنبه،۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹
در ازدواج صحیح شما پزشک خواهید شد

گروه کتاب آنلاین - ازدواج اولین فرآیند تکامل و اشتراک احساس و ورود به دنیای متفاوت منتال و فیزیکال به جنس مخالف و شروع به شناخت واقعیت هایی ناشناخته محسوب می شود و زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که در طلب خواسته های تک بعدی به فعل انجام ختم نشود.

در  پیام ایران  می خوانید، در حقیقتی خلاصه و ملموس هدف از این اشتراک روح و جسم، حرکت به سوی آرامش و افزایش روزها و لحظات خوب زندگی است و کاستن حالت های نامطلوب روحی که در هر فرد تنها وجود دارد.

شما در ازدواج صحیح، پزشک می شوید

در ازدواج صحیح هر دو طرف در تلاش هستند تا از روزهای بد و ناخوشایند شخص مقابل کاسته و روزهای خوب و لذت زندگی را افرایش دهند. با افزایش زمان و پیشرفت شناخت واقعی و درک متقابل حقیقی ازدواج به مرحله ای خواهید رسید که بهترین پزشک روحی روانی همسر خود خواهید بود که در حوادث و ناملایمات زندگی واکنش های او را پیش بینی می کنید و بهترین و مهمترین عامل برای تغییر و بهبود حال او می شوید.

به نوعی که شما پس از مدتی پزشک همسر و همسر پزشک خود هستید، او که تمام حالات و نکات رفتاری شما را می شناسد و بیش از ۹۰ درصد در پایداری حال خوب و تغییر حال بد به خوب موثر خواهد بود و متقابل این نقش را شما برای همسر خود خواهید داشت.

از آنجا که ازدواج ترکیب و جمع امور و فعالیت های منتال و فیزیکال است شما علاوه بر تاثیر و کنترل مسائل روحی و ایجاد حال خوب تا ۸۵ درصد می توانید از بروز بیماری های جسمی جلوگیری کنید و تنها ۱۵ درصد ناراحتی ها و بیماری های جسمی که منشا وراثت و ژنتیک است و نتیجه ی نقشه ی ژنتیک هر فرد می باشد دخالتی ندارید، چرا که ۸۵ درصد بیماری های هر شخص منشا و پایه ی عصبی و روانی داشته که در طول زمان ایجاد و ظهور و نمود پیدا می کند.

شما در ازدواج موفق به سلامت اخلاق و رفتار و اندیشه خواهید رسید که از پایه  محیط روانی زندگی را سازگار با نقاط قوت و ضعف خود مهندسی کرده اید و جامعه ای می سازید با اجتماع دو نفر در ابتدا به ساکن که شروع می شود و با قابلیت افزایش تعداد به دلخواه و تصمیم تبدیل به جامعه ای بزرگتر خواهید شد که در کنترل دو نفره ی شماست و از منولوگ و اعمال نظرات تک نفره به تصمیمات دو نفره می رسید و تمرین دموکراسی است در همان اجتماع کوچک که خود معمار آن بوده اید.جزایر

سیاوش عباسی

کد خبر: 14911